Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021

Αναφέρει προσκυνητής για τόν δύστροπο άνθρωπο.




Μοναστήρι.Απόγευμα.Γερόντισσα.Πολύ δύσκολος.Πολύ σκληρός.Πολύ δύστροπος.Δεν εξομολογείται με τίποτε.Για να ξεγελάσει τον Ιερέα εξομολογείται δυό τρείς αμαρτίες και μετά σταματά.Εφερα δύο παπάδες και δεν τα κατάφεραν.


Γερόντισσα, το κόλπο το ξέρεις.Άφου ξέρεις ότι έχω το ελικόπτερο παντός καιρού. Κανόνισε τον να βρίσκεται εδώ και αστραπή έφθασα με τον παπά.


Με παίρνει τηλέφωνο μετά από τρεις μέρες, μεσημέρι, και  αμέσως με τον παπά ανεβαίνω Μοναστήρι.Γερόντισσα πάρτον και πήγαινε τον στη πιο μακρινή αίθουσα.Αφήνω τον παπά  κι α υτός πάει στην αίθουσα.


Περιμέναμε  μία ώρα.Αυτός ο παπάς πάντα αργούσε.Κάποια στιγμή βγαίνει πρώτος ο παπάς και μου κάνει σήμα με την παλάμη ότι τον "εσφαξε",ότι του πήρε το κεφάλι.


Φεύγουμε.Παπά μου πως τον κατάφερες ; Του είπα : Εσύ παριστάνεις το ζόρικο ; Έσυ παριστάνεις το δύσκολο.Έσυ  νομίζεις ότι βάζεις γκολ από τη σέντρα ; Του βγήκα με κόκκινο.Του λέω ξέρασά τα όλα να μη στα πω έγω.Σου λέω μόνο ένα.Εσύ δεν είσαι που έκλεψες 25 άλογα και τα πήγαινες δυό δυό στα Τρίκαλα και τα πουλούσες  ; Κόκκαλο αυτός  !!!! Κιτρίνισε,πρασίνισε κοκκίνισε και άρχισε να μου τα λέει ένα ένα.


Καλά παπά μου, εσύ που γνώριζες ότι έκλεψε 25 άλογα μια ζωή ; Σταύρο,το άκουσα στο μυαλό μου.Ήλθε από πάνω !!!!!! 



Δι΄ευχών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: