Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2021

ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΓΕΓΟΝΌΣ.



Δουλεύω σε μια εταιρεία αρκετά χρόνια και έχω δεθεί με τους ιδιοκτήτες πατέρα και γιο 
Ο πατερας αρρωσταίνει από καρκίνο, και μένει ο γιος ως διάδοχος 
2 χρόνια μετά τον θάνατο του πατέρα ακριβώς στην επέτειο τον βλέπω στον ύπνο μου να είμαστε μέσα στην επιχείρηση σε μια αποθήκη όπου έφτιαχνα έναν καφέ όπως κάθε πρωί και τον νιώθω εκνευρισμένο πίσω μου να πηγαίνει πέρα δώθε , του λέω τι έχετε γιατί είστε νευριασμένος? Σκατα τα έχετε κάνει μου απαντά 
Ποιός του λέω εγώ? Όχι εσύ ο άλλος ο γιος μου αλλά αύριο που θα τον δω θα του πω εγώ 
Ξυπνάω έντρομος και διηγούμαι το όνειρο στην γυναίκα μου 
Το πρωί πάω κανονικά στην δουλειά όλα καλά έχω ξεχάσει το όνειρο ,σχολάω πάω σπίτι και κατά τις 5 μισή το απόγευμα με παίρνουν τηλέφωνο ότι κάτι τρομερό έχει συμβεί 
Ο ιδιοκτήτης έχει αυτοκτονήσει, κρεμάστηκε και τον βρήκαν ακριβώς στην αποθήκη στο σημείο που είδα τον πατέρα του να κόβει βόλτες νευριασμένος

Δεν υπάρχουν σχόλια: