Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021

ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΡΙΑ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΓΕΓΟΝΌΣ.


Θα σας πω τι μου συνεβη πριν τις γιορτες. Εχω χάσει τον μπαμπουλη μου πριν εξι μήνες. Οταν παω στο κοιμητήριο του μιλαω υου λεω τα προβλήματά μου με ανακουφιζει αυτο. Πηγα λοιπόν και ειχε παρει βαθμους ο γιος μου. Του λεω μπαμπουλη μου ο Θανουλης μας τα πηρε ολα δεκάρια παντα ησουν περήφανος για αυτον. Γυρισα σπιτι δεν το συζητησα με κανεναν. Το πρωι που ξυπναω βρισκω τη μαμα μου στη κουζίνα να κλαίει. Την ρωταω γιατι κλαιει και εμεινα κάγκελο. Μου λεει ειδα τον πατερα σου στον υπνο μου και μου λεει ξυπνα αγάπη μου. Χαρηκα λεει τοσο πολυ που τον ειδα και του λεω τι κάνεις Χρήστο μου; Καλα μου λεει το ξερεις οτι ο Θανουλης μας τα πηρε ολα δεκάρια; το ξερω αγαπη μου του λεει. Νομιζα οτι δεν το ήξερες και ηρθα να στο πω να χαρείς. Και εφυγε. Ειμαι σιγουρη οτι με ακουσε

Δεν υπάρχουν σχόλια: