Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2021

Αυτό μου το έχει πει ο παππούς μου. ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΡΙΑ



Αυτό μου το έχει πει ο παππούς μου. Πριν πολλά πολλά χρόνια στη Μάνη, ένας χωρικός ξεκίνησε τα χαράματα να πάει στην πηγή στο δάσος να φέρει νερό. Ξεκίνησε ενώ ήταν ακόμα νύχτα και μέσα στο δάσος άκουσε σε μια στιγμή κλάματα. Πλησίασε στο σημείο που τα άκουσε και είδε ένα μωρό τυλιγμένο στα σεντόνια, ένα μωρό πολύ μικρό. Όπως το είχε πάρει στην αγκαλιά του για να το ηρεμήσει, είδε ότι είχε δόντια αφύσικα μεγάλα για την ηλικία του και μονολόγησε: "Α, έχει και δοντάκια". Και τότε γυρίζει το μωρό και του λέει με βαριά φωνή: "Ναι, έχω και δοντάκια"!!! Τρομαγμένος ο χωρικός, πετάει το μωρό κάτω. Αυτό άρχισε να φουσκώνει μέχρι που έσκασε με έναν εκκωφαντικό κρότο. Λένε ότι ήταν ο Σατανάς…

Δεν υπάρχουν σχόλια: