Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2021

Ο άγιος Πατήρ ημών Ιωάννης Καλαΐδης και η μεγάλη εορτή του αγίου Ιωάννου του Προδρόμου!







 Ο άγιος Πατήρ τιμούσε πολύ τον άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο, του οποίου και επαξίως έφερε το άγιο όνομα! 
 Κάθε χρόνο τον επισκεπτόμασταν, την ημέρα αυτή, για του πούμε τα χρόνια πολλά και να πάρουμε την ευχή του. Δεν θα ξεχάσω μία χρονιά που πήγαμε για να του ευχηθούμε για τη γιορτή του και θεράπευσε θαυματουργικά μπροστά στα μάτια μας ένα πολύ δικό μας πρόσωπο, αγγίζοντάς το στην πλάτη, στο σημείο ακριβώς που είχε επί αρκετό χρονικό διάστημα, ισχυρούς πόνους! Αυτό έγινε χωρίς να γνωρίζει το παραμικρό για το πρόβλημά του! 
 Κάποια χρονιά που δεν μπόρεσα να πάω στην γιορτή του, στο Νεοχώρι όπου ζούσε, του τηλεφώνησα και του ευχήθηκα τα " χρόνια πολλά". Τότε μου είπε: " Παιδί μου, εμένα πλέον να μη μου λες χρόνια πολλά, αλλά καλή μετάνοια"!
 Η ταπείνωσή του ήταν πολύ μεγάλη γιατί ζούσε κάθε στιγμή αυτό που μου ζητούσε να του ευχηθώ!  Φυσικά και δεν μπόρεσα να κάνω υπακοή σ' αυτή του την εντολή, γιατί μόνο ένας άγιος θα μπορούσε να το ευχηθεί αυτό στον Πατέρα Ιωάννη και του ευχόμουν από εκείνη τη στιγμή και μετά, να έχει καλή υγεία και να χαίρεται την οικογένειά του.
 Όλες οι στιγμές που ζήσαμε κοντά του ήταν ένα ευλογημένο μάθημα Χριστού για τις ψυχές μας και πηγαίναμε κοντά του όπως το ελάφι που τρέχει στην πηγή για να ξεδιψάσει!
 Ευχαριστώ την πνευματική μου αδερφή Μαρία Χαλδούπη, η οποία με παρακίνησε εχθές το βράδυ, να γράψω κάτι για τον άγιο Πατέρα και την σημερινή μεγάλη εορτή του αγίου Ιωάννου του Προδρόμου, που τόσο πολύ τιμούσε ο π. Ιωάννης! 
 Να έχουμε την αγία ευχή του, καθώς και την ευχή του μεγάλου μας αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή, που σήμερα πανηγυρίζουμε!

Μιλτιάδης Τσεσμετζής - Εκπαιδευτικός

Δεν υπάρχουν σχόλια: