Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2021

« ΤΟ ΚΕΝΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΛΑΝΤΑ !»


« ΤΟ ΚΕΝΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΛΑΝΤΑ !»

   *******************************

   Σούρωπο αν πας στην έρημο όταν ο ήλιος πέφτει ,θα δεις μυστήρια του Θεού σαν σε ουρανού καθρέφτη .
 Κ αν το θελήσει ο Θεός κ ασκητή συναντήσεις , όλες τις απορίες σου να ξέρεις πως θα λύσεις .
 Την αγαπώ την έρημο , ειδικά της Μικραγιάννας , επιθυμία μου προξενεί κ δέος για τον Αίνο .ψάλλω τότε στον Θεό κι ακούγεται ωραία , ισοκρατεί η έρημος , που’ ναι καλή παρέα .
  Τόσες απορίες όμως έχω κι ποιος θα μου τις λύσει και ξάφνου βλέπω ασκητή από Θεό σίγουρα σταλμένο.
  Μάλλον εμενε εκεί κοντά σε κάποιο κελλι απομωνομένο . Ευκαιρία βρήκα !
Φαινότανε κατάκοπος ,πολύ απλός γεράκος , απ’ την Πολύ του άσκηση λες να’ χε γίνει ράκος ;
  Μα είχε η ματιά του τόσο φως ανέβλυζε σοφία , πίστευα πως θα μου έλυνε κάθε μου απορία .
  Κ έβγαιναν οι απορίες μου, βροχή οι ερωτήσεις . Πες μου Πατέρα μου καλέ, μπορείς σ’ αυτές να μ’ απαντήσεις ;
  • Γιατί σε τούτη ‘δω την γή, σε τούτη ‘δω τη σφαίρα , εκεί που’ ναι χαρούμενη , πικρή γίνεται η μέρα ;
  •Γιατί σαν να’ ναι δίδυμα , φυτρώνουνε αντάμα το αγκάθι με το Ρόδο ; Το γέλιο με το κλάμα ;
 •Γιατί στο πιο ελκυστικό στου Δάσους το τοπίο σκορπιοί φυτρώνουν κ οχιές με δηλητήριο κρύο;
  • Γιατί πρωτού το τρυφερό μπουμπούκι ξεπροβάλει κ απλώσει με χαρά τα ευωδιαστά του καλλη ,μαύρο σκουλίκι έρχεται μιά δαγκωνιά του δίνει κ ένα κουρέλι πια ξερό στο χώμα το αφήνει ;
  •Γιατί πεθαίνουνε μωρά πριν τη ζωή να ζήσουν και οι γονείς τους Δεν μπορούν αυτό να εξηγήσουν ;
  • Γιατί τόσοι Αντίχριστοι τον Κόσμο κυβερνάνε κ από ασθένειες πολλές ενάρετοι άνθρωποι πονάνε ;
 • Γιατί άλλοι έχουν τάλαντα πολλά κ άλλοι έχουν ένα , Άδικος είναι ο Θεός ;
 Γιατί δεν τα έχει δίκαια σε όλους μοιρασμένα ;

 Με λίγα λόγια , μες της γης την τόση αρμονία γιατί υπάρχει σύγχυση κ τόση προδοσία ;
Κ απάντησε ο Ασκητής με την ζεστή καρδιά του , στον ουρανό υψώνοντας την φωτεινή ματιά του :
~ Παιδί μου, πίσω από τα χρυσά εκεί επάνω σύννεφα ,κεντάει ο πανάγαθος κεντήματα ανεκτίμητα . Εφόσον χαμηλά στην γη εμείς περπατάμε ,την όψη την ανάποδη μονάχα εμείς κοιτάμε !
  Περίμενε της Κοίμησης σαν έρθει Άγια μέρα κι ψυχή σου φτερωτή σχισει τον αιθέρα κ του Θεού το κέντημα απ’ την καλή κοιτάξεις, τότε θα δουν τα μάτια σου τελειότητα  και τάξη !
  Όλα τα ανεξήγητα τότε θα εξηγηθούνε έργα ανθρώπων κ Θεού μπροστά σου θα απλωθούνε .
 Τα σχέδια που έχει ο Κύριος για όλες τις ψυχές του, τόσα που αυτός τους δώριζε, άσχετα αν δεν τ’ άξιζαν ,τάλαντα κ αμοιβές τους .
 Ελεύθερους μας άφησε εμείς να επιλέξουμε την θέση μας σε ουρανό η σε Άδη να διαλέξουμε !
  Εδώ Καλέ μου, δεν μπορείς πολλά να καταλάβεις , τους κόμπους κ τις βελονιές του Πλάστη να συλλάβεις , ότι κ αν δίνει ο Κύριος για το καλό μας είναι του φτάνει να τον αγαπάς , αλλά κ όπου βρεθείς ομολογία δίνε .
 Κάθε άνθρωπος σ’ αυτή την Γη , μια έχει αξία , όταν καλλιεργεί μέσα του  Πίστη κ Ορθοδοξία !
  Θεέ μου, έμεινα γονατιστός μπρος του Ασκητή την χάρη κ της Ερήμου την σιγή που μ’ είχε συνεπάρει.  
 Γύρισα στο σπίτι μου , χωρίς καμία απορία να συνεχίσω της ζωής την θεάρεστη πορεία .
 Υποσχόμενος στον Κύριο, μα και στον Ασκητή του,  πως θα εργασθώ όσο μπορώ γιατί μου εμπιστεύθηκε ( όπως σε κάθε άνθρωπο ) ταλάντων περιουσία !

Δεν υπάρχουν σχόλια: