Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021

Η ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΕΣΤΟΡΑ

 



Η ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΕΣΤΟΡΑ


     Όταν πρωτοπήγα στο Άγιον Όρος, έλεγα: «Πού βρίσκονται όλοι αυτοί οι Άγιοι, που έζησαν σε αυτά τα μέρη;… Αυτοί, με τις μακριές γενειάδες, οι σεβάσμιοι!…». 

     Όμως, προς έκπληξή μου, όταν συνάντησα τον Πατέρα Πορφύριο (1906–1991), μου απάντησε αμέσως: «Θεόδωρε (αυτό ήταν το κοσμικό μου όνομα), εσύ λες: “Πού είναι αυτοί οι Άγιοι με τις μακριές γενειάδες!…”. Εκεί είναι, μαζί σας!... Ας μην τους βλέπετε, κυκλοφορούν ανάμεσά σας!...». 

     Μετά τη φυγή του (τη φυγή του Αγίου Πορφυρίου), όπως ένοιωθα τον ίδιο, επειδή είχα άμεση επικοινωνία (μαζί του), έτσι ένοιωθα και τους άλλους Αγίους κοντά στη ζωή μου.

     Τώρα βρέθηκε στη ζωή μου και ο Άγιος Νέστορας, τον οποίον υπερβολικά ευλαβούμαι και αγαπώ και νιώθω έντονα την παρουσία του, μετά από όσα μου έδειξε, πιστεύοντας ότι με καθοδηγεί και με προστατεύει. 

     Θέλω να τον αισθάνονται και όλοι οι αθλητές (όπως ήμουν παλιά κι εγώ έξω στον κόσμο) ζωντανό δίπλα τους, μια και η Εκκλησία μας τον όρισε ως προστάτη των αθλητών. Να ζητούν τις πρεσβείες του στους αγώνες τους. 

     Θυμάμαι, πηγαίνοντας να προσκυνήσω μια μεγάλη εικόνα του Αγίου Δημητρίου, που τον είχε ένθρονο, δίπλα του στεκόταν και ο Άγιος Νέστωρ, ο μαθητής του!…


     ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ 

     π. ΓΕΩΡΓΙΟΣ (ΑΛΕΥΡΑΣ)

     (Μαθητής και υποτακτικός 

     του Αγίου Πορφυρίου)


[ Διαβάστε τη συνέχεια του τερπνού αφηγηματικού κειμένου, του γεμάτου καρδιακή ευλάβεια, πόθο και κατάνυξη, για τη μορφή και τη δράση του πιστού μαθητού του Αγίου Δημητρίου, του Αγίου Νέστορος, από το ιστολόγιο «Το Ειλητάριον»· http://toeilhtarion.blogspot.gr/2015/10/blog-post_26.html. ]

Δεν υπάρχουν σχόλια: