Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ !!!

 



ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ !!!

  

Αυτό το θαύμα του μύρου του Αγίου Δημητρίου μέσα στην κάρα το είδα προσωπικά!

… Η συγκίνηση μου είναι μεγάλη σήμερα, διότι μέσα σ’ αυτό το ναό και ως παπαδάκια και μετέπειτα ως ιερείς, κάναμε πάρα πολλές Θείες Λειτουργίες και αγρυπνίες στον Άγιό μας και πολλές χάρες και πολλή βοήθεια και πολύ δύναμη έχουμε πάρει όλοι μας, καθώς και εγώ προσωπικώς, από τον Άγιο.

… Εγώ θα σας πω δύο προσωπικά θαύματα, τα οποία έζησα εδώ στον Άγιο, ως ιερεύς.

Παραμονές του Αγίου Δημητρίου, ανοίξαμε την μήτρα του Αγίου Δημητρίου όπου μέσα υπήρχε η κάρα του Αγίου, τώρα η κάρα βρίσκεται μέσα στη λάρνακα με τα λείψανά του. Ο Γέροντας μου και εγώ, ανοίξαμε να δούμε το βαμβάκι που υπήρχε μέσα στην κάρα. Όλο το βαμβάκι ήταν νοτισμένο από το μύρο του Αγίου Δημητρίου. Σας κάποιος να είχε ρίξει αρώματα πολλά πάνω σε αυτό το βαμβάκι. Και η μήτρα ήταν κλειστή… Αυτό το θαύμα του μύρου του Αγίου Δημητρίου μέσα στην κάρα το είδα προσωπικά.


Και ένα δεύτερο. Εδώ και στο Κιβώριο και στο ναό, όπου κάναμε πάρα πολλές λειτουργίες, ένα βράδυ που λειτουργούσαμε, ακούσαμε έξω γυναίκες να μιλάνε δυνατά και αυτή η φωνή τους ήτανε, όχι κάτι το διαφορετικό, αλλά φωνή εκπλήξεως, ευγνωμοσύνης και αγάπης προς τον Άγιο. Όλη αυτή η λάρνακα, την οποία βλέπετε, είχε γεμίσει από Άγιο μύρο. Και οι γυναίκες και ο κόσμος απορούσαν εκείνο το βράδυ, πως συνέβη αυτό. Ήτανε η χάρις του Αγίου Δημητρίου του Μυροβλύτου, που ήθελε να μας πει τι, ότι εγώ καθημερινώς και πάντα και απόψε είμαι εδώ και σας προστατεύω και επισκιάζω πάντα το Ναό μου. Αυτός ο τόπος αγαπητοί μου, είναι όχι άγιος, αλλά τρισάγιος. Μετά τα Ιεροσόλυμα και την Πάτμο, ο ιερότερος τόπος είναι αυτός. Ο Ναός αυτός, όπου μαρτύρησε ο Άγιος.

Όσες φορές και ως λαϊκός και ως ιερέας επικαλέστηκα τον Άγιο, τι να σας πω, πολλές ευλογίες και χάρη έλαβα από τον Άγιο, τον οποίο αναξίως υπηρέτησα. Αλλά τον υπηρετούσα με πολλή αγάπη. Σπίτι μου ήταν ο Άγιος Δημήτριος και τίποτε περισσότερο. Γι’ αυτό και ο Άγιος δεν με άφησε ποτέ στη ζωή μου και πιστεύω μέχρι τα τέλη της ζωής μου, να μη μ’ αφήσει ποτέ.

Αυτό τον Άγιο, τον μεγάλο Άγιο, αγαπητοί μου, όλοι εσείς που έρχεστε εδώ και προσκυνάτε, να τον τιμάτε, να τον αγαπάτε ιδιαιτέρως και Αυτός, με τη σωματική του παρουσία, όλους εσάς, ότι και να ‘χετε μέσα στην ψυχή σας, θα σας δίνει την ευλογία του και τη χάρη του και θα σας χαρίζει κάθε τι ποθητό.

Αρχιμ, Δημήτριος Π.

15-10-2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: