Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 24 Δεκεμβρίου 2023

Ο άντρας μου και εγώ αποφασίσαμε να παντρευτούμε. Αρχιμανδρίτης Ραφαήλ Καρελίν:


Ο άντρας μου και εγώ αποφασίσαμε να παντρευτούμε με εκκλησιαστικό γάμο. Είμαστε μαζί για πάνω από οκτώ χρόνια. Υπήρξε διαφωνία για την τοποθεσία του γάμου. Ο σύζυγος επιμένει στον γάμο στην ενορία του. Προτείνω να παντρευτεί ο άντρας μου σε εκκλησία του χωριού λόγω της απροθυμίας να διαφημίσουμε τον γάμο μας σε γείτονες και άλλους γνωστούς. Φοβάμαι τη μεγάλη προσοχή των άλλων, ότι θα με επηρεάσε η ψυχή να δεχθεί τη χάρη του Μυστηρίου. Βοηθήστε με να καταλάβω την ψυχική μου αγωνία.

Αρχιμανδρίτης Ραφαήλ Καρελίν:

Ο Απόστολος Παύλος γράφει: «Η γυναίκα ας φοβάται τον άντρα της», μεταφρασμένο σε μια σύγχρονη έννοια: η σύζυγος πρέπει να σέβεται τον άντρα της και να αναγνωρίζει την πρωταρχική του θέση στην οικογένεια. Επομένως, σας συμβουλεύω να εκπληρώσετε τα λόγια του αποστόλου, που διαβάζονται στο γάμο, και να αποδεχτείτε τη γνώμη του συζύγου σας.Και αν θέλετε, δεν χρειάζεται να ειδοποιήσετε τους γείτονες και τους φίλους σας για το γάμο, αν και αυτό θα πρέπει να είναι χαρά και για αυτούς αν είναι πιστοί. Νομίζω ότι η ανυπακοή στον άντρα σου θα σε εμποδίσει να λάβεις τη χάρη ενός γάμου περισσότερο από την παρουσία των αγαπημένων σου προσώπων στο Εκκλησιαστικό Μυστήριο. Σχετικά με το πνευματικό μαρτύριο, νομίζω ότι δραματοποιείς αδικαιολόγητα την κατάσταση. Είναι πιθανό εδώ να λειτουργεί η αδράνεια της προηγούμενης ανατροφής. Ο Θεός να σε βοηθήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: