Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2024

Ιστορίες από τη ζωή του Αγίου Σωφρονίου: ο φασιανός, το κουνέλι, τα σπουργίτια, η ελευθερία...



Ιστορίες από τη ζωή του Αγίου Σωφρονίου: ο φασιανός, το κουνέλι, τα σπουργίτια, η ελευθερία...

 «Αυτός ο χειμώνας είναι απίστευτα υγρός, γκρίζος, σχεδόν ανήλιαγος.  Ωστόσο, έχω την ευκαιρία να ζήσω σε ένα αρκετά καλά θερμαινόμενο σπίτι.  Οπότε νιώθω λιγότερο τις αντιξοότητες ενός τέτοιου κλίματος.  Ωστόσο, τις ηλιόλουστες μέρες όλοι έχουμε περισσότερη ενέργεια, περισσότερη έμπνευση.

 Ένας φασιανός περπατά μεγαλοπρεπώς στον κήπο μου.  Παράξενο, όμορφο πουλί που έχει κάτι άγριο, αρπακτικό, αλλά ταυτόχρονα ήσυχο και απαλό.  Τρέχει κι ένα κουνέλι, τα σπουργίτια κάθονται κατά εκατοντάδες και κελαηδούν χαρούμενα στα αειθαλή κλαδιά δάφνης.  Πράγματι, δεν έχω ξαναζήσει σε τέτοια ατμόσφαιρα.  Αυτό μου θυμίζει τις εποχές που είναι πλέον θρύλος.

 Ζω πρόθυμα χωρισμένος από όλη την αναταραχή του κόσμου (...) Είναι πραγματικά παράξενο που μου έπεσε μια τόσο υπέροχη μοίρα.  Υπάρχουν πραγματικά πολλοί άνθρωποι που μπορούν να αντέξουν οικονομικά τέτοια ελευθερία;  ... Ευλογημένο το όνομα του Κυρίου ...»

 Απόσπασμα επιστολής που έστειλε ο Άγιος Σωφρόνιος στην αδελφή του, Μαρία, τον Δεκέμβριο του 1960, από το βιβλίο «Ο Άγιος Σωφρόνιος μας μιλάει.  Γράμματα», εκδ. Bunavestire, 2003.

Δεν υπάρχουν σχόλια: