Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2024

"Ο Άγιος Ιωάννης σε καλεί" ΠΑΤΉΡ ΙΩΆΝΝΗΣ ΙΣΤΡΑΤΙ



"Ο Άγιος Ιωάννης σε καλεί"

 Μια μητέρα ενός μικρού κοριτσιού θέλει περισσότερα παιδιά.  Όμως οι γιατροί της διέγνωσαν δευτερογενή υπογονιμότητα μετά από κάποιες πιο σοβαρές επιπλοκές.  Μου γράφει πέρσι και μου ζητάει να προσευχηθώ.  Κάνουμε μαζί έναν κανόνα προσευχής.  Το κοριτσάκι στην κοιλιά δεν έχει καρδιά.  Η γυναίκα κλαίει μέχρι θανάτου.  Κάνει υπερήχους σε αρκετούς γιατρούς.  Μου γράφει και την επανδρώνω.  Η ψυχή του παιδιού είναι στο χέρι του Θεού.
 Η καημένη έκλαιγε ένα χρόνο για το μωρό.  Της είπα ότι αν προσευχηθούμε στον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο, θα μιλήσει στον Θεό, τον Δημιουργό της ζωής.
 Τον Μάιο.  μένει ξανά έγκυος.  Πάει στον υπέρηχο και ο γιατρός αναστενάζει και σηκώνει τους ώμους του.  Δεν μπορείς να ακούσεις την καρδιά.
 Το κορίτσι τρελάθηκε από τον πόνο.  Φεύγει από το γραφείο χαμένη.  Η καρδιά της ραγίζει μέσα της.  Πρώτη Εκκλησία, μπαίνει σε αυτήν.  Λίγα άτομα στον εσπερινό.  Είναι η εκκλησία του Αγίου Νεκταρίου από το Ιάσιο.  Κάθεται στα γόνατα και κλαίει.
 Ξαφνικά ακούει για τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο.  Είναι τα γενέθλιά του, το βράδυ του.  Τα μάτια της ανοίγουν.
 Ο Άγιος την τράβηξε στην Εκκλησία στα γενέθλιά του.  Και θέλει να της πει κάτι.  Ότι το μωρό έχει την ευλογία του Θεού να έρθει στον κόσμο.
 Μου γράφει.  Κάνε πάντα τον Ακάθιστο του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου.  Δίνεται με λάδι του Αγίου Ιωάννη.  Το αναφέρω και εγώ.  Μου στέλνει φωτογραφίες από τον υπέρηχο του μωρού.  Μετά την ημέρα του Αγίου Ιωάννη, η καρδιά της μικρής χτυπά γρήγορα.  Είναι ζωντανή.
 Σήμερα μου γράφει.  Γέννησε ένα πανέμορφο κοριτσάκι.  Μου στέλνει φωτογραφίες της κούκλας.  Ευχαριστεί τον Άγιο Ιωάννη, τον πιο αγαπητό προστάτη των μωρών.
 Δεν είμαστε ποτέ άξιοι να είμαστε κοντά του.  Κι όμως μας αγαπάει.  

Πατήρ Ιωάννης Ιστρατι 

Δεν υπάρχουν σχόλια: