Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2024

Πνευματική Διαθήκη Αρχιμανδρίτη Ιωάννη Κρεστιανκιν



Πνευματική Διαθήκη Αρχιμανδρίτη Ιωάννη Κρεστιανκιν 

Στον πρόλογο ενός από τα βιβλία του, που εκδόθηκε το 2005, ο πατέρας Ιωάννης έγραψε τη διαθήκη του:

«Αγαπητέ μου, οικογένεια και φίλοι μου, η μέρα της ζωής μου έφτασε στο τέλος της. Και έχω ήδη λάβει ειδοποίηση για αυτό δύο φορές. Η πρώτη φορά ήταν πριν από δέκα χρόνια, αλλά οι προσευχές κάποιου υποκλίθηκαν στο έλεος του Κυρίου και παρέτεινε την παραμονή μου στην γήινη κοιλάδα. Στις 2 Δεκεμβρίου 2004, είδα εμφανώς ότι είχα κολυμπήσει το ποτάμι της ζωής μου και στεκόμουν στο κατώφλι της αιωνιότητας. Και, ως ευγνωμοσύνη προς τον Θεό και την Αγία Μητέρα της Εκκλησίας, και το πιο σημαντικό, απόδειξη ότι η Πρόνοια του Θεού μας οδηγεί στο μονοπάτι της ζωής, αφήνω σύντομες σημειώσεις, ως καθρέφτης που αντικατοπτρίζει αυτή την προφανή αλήθεια.

Οι διάσπαρτες επεισοδιακές αφηγήσεις μου καταγράφονται από το 1981, και αυτές δεν ήταν ιστορίες για μένα, αλλά εικονογραφήσεις κάποιων καταστάσεων ζωής. Τώρα, όταν αυτό το συνονθύλευμα συνδυάστηκε, και το ξαναέγραψα, το ξεφύλλισα, επιστρέφοντας στο παρελθόν, συγκινήθηκα κι εγώ, βλέποντας τον πλούτο του ελέους του Θεού προς εμένα, έναν φτωχό και αμαρτωλό άνθρωπο. Και στο κατώφλι μιας νέας ζωής στέκομαι με κομμένη την ανάσα προσμένοντας μια συνάντηση με τον Κύριό μου, μια συνάντηση για την οποία η ψυχή μου αγωνίζεται σε όλη μου τη ζωή. Και σε σας, ως αίτημα για προσευχητική μνήμη μου, αφήνω αυτές τις σημειώσεις για τη ζωή εν Θεώ, και μια διαθήκη που επαληθεύεται από την ίδια τη ζωή μου.

Αγαπητά μου παιδιά του Θεού, πιστέψτε τον Θεό, εμπιστευτείτε Τον! Αποδεχτείτε τα πάντα στη ζωή: τη χαρά, την αγαλλίαση, την ευημερία και το κακό, ως το έλεος και την αλήθεια των οδών του Κυρίου, και μην φοβάστε τίποτα στη ζωή εκτός από την αμαρτία. Μόνο αυτός μας στερεί την εύνοια του Θεού και μας παραδίδει στην εξουσία της αυθαιρεσίας και της τυραννίας του εχθρού. Αγαπήστε τον Θεό, αγαπήστε την Αγάπη και ο ένας τον άλλον σε σημείο ανιδιοτέλειας. Ο Κύριος ξέρει πώς να σώσει αυτούς που Τον αγαπούν».

Αρχιμανδρίτης Ιωάννης. 25 Ιουνίου 2005.

Δεν υπάρχουν σχόλια: