Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 25 Αυγούστου 2024

Παραβολή των πλουσίων και των φτωχών

 

Παραβολή των πλουσίων και των φτωχών

Ο μεγάλος προφήτης Μωυσής ήταν καθ' οδόν προς τον Κύριο για να τον ρωτήσει πώς να συνεχίσει το έργο του όταν συνάντησε έναν ζητιάνο που τον ρώτησε:

-Πού πας Μωυσή;

- Πάω να συναντήσω τον Θεό.

- Όταν τον δείτε, πείτε του ότι είμαι φτωχός και δεν ξέρω πώς να βελτιώσω τη ζωή μου.

Ο Μωυσής υποσχέθηκε να μεταφέρει.

Σύντομα είδε έναν πολύ πλούσιο άνδρα που ρώτησε:

-Πού πας Μωυσή;

- Πάω στον Κύριο.

- Όταν τον δεις, ρώτησε τον τι να κάνω; Είμαι πλούσιος άνθρωπος, κι όμως ο Κύριος συνεχίζει να με βρέχει με χρυσό.

Ο Μωυσής ανέλαβε να μεταφέρει και αυτό το αίτημα.

Σε λίγο είδε τον Κύριο και είπε:

- Θεέ μου! Ήρθα σε εσάς για να ρωτήσω πώς μπορώ να συνεχίσω την δουλειά μου, και επίσης - Χρειάζομαι συμβουλές για δύο άτομα που συνάντησα στην πορεία.

Ο Κύριος του απάντησε:

- Ω, Μωυσή! Με ρωτάτε πώς μπορείτε να συνεχίσετε τη δουλειά σας, αλλά η περίπτωση αυτών των ανθρώπων δείχνει ότι δεν έχετε κάνει αυτό που θα μπορούσατε να κάνετε, δηλαδή να δώσετε στους φτωχούς την περίσσεια του πλούσιου. Πώς μπορώ να σου εμπιστευτώ περισσότερα αν δεν κάνεις αυτό που έπρεπε να είχες ήδη κάνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: