Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 18 Αυγούστου 2024

Η ΓΙΑΓΙΆ ΜΟΥ.


Η γιαγιά μου σηκωνόταν στις πέντε το πρωί για να εξασκηθεί στη Σκανδιναβική γυμναστική. Η γυμναστική αντικαταστάθηκε από αγελάδα και αξεσουάρ αγελάδας. Η αγελάδα έπρεπε να αρμέγεται και τα αξεσουάρ να πλυθούν. Αφού δούλεψε με βάρη, ζέστανε, ετοίμασε πρωινό για ανθρώπους, πουλιά, ζώα, γάτες, σκύλους. Έστειλα τους πάντες στη δουλειά και πήγαινε και η ίδια.. Μετά στην καθημερινή της πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις δαπέδου στον κήπο. Καλλιτεχνικό βοτάνισμα, δημιουργικό πότισμα. Το βράδυ, όταν όλοι ταΐσαν, πότισαν, ετοιμάστηκαν για ύπνο, και οι γάτες, έχοντας καταβροχθίσει το γάλα, κοιμόντουσαν, τα σκυλιά κοιμόντουσαν, εκείνη χώρισε το γάλα και άνοιγε την τηλεόραση.

Σε αυτόν τον τρόπο ζωής, τα χέρια μου τεντώθηκαν, το στομάχι μου εξαφανίστηκε, και παρεμπιπτόντως, δεν υπήρχαν πρακτικά κόμπλεξ για την ατέλεια της παγκόσμιας τάξης.

Και μια μέρα είδα την καρδιά της γιαγιάς μου. Την  είδα τη στιγμή που ένας επισκέπτης της πόλης, κοιτάζοντας τα ραπανάκια, τα κρεμμύδια, το γάλα, τις πατάτες, που ήταν φιλόξενα τοποθετημένα στο τραπέζι, είπε:

«Είναι τόσο ωραίο να ζεις στο χωριό». Όλα είναι δικά σας. Άνοιξε το ψυγείο και το έβγαλε, και τά έδωσε..!

Sergey Seryogin


Δεν υπάρχουν σχόλια: