Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 13 Αυγούστου 2019

Ποιός έκανε πρώτος το σημείο του σταυρού επάνω στο σώμα του..;;;

Ποιός έκανε πρώτος το σημείο του σταυρού επάνω στο σώμα του..;;;

Σύμφωνα με την αγιορείτικη παράδοση,πρώτη η Υπεραγία Θεοτόκος έκανε το σημείο του Τιμίου Σταυρού πάνω Της,όταν ο Ιωσήφ ο Μνήστηρ Αυτής,έβαλε κακούς λογισμούς βλέποντάς Την έγκυο...
Αυτόν τον τρόπο επέλεξε η Πάναγνος Δέσποινα για να τον πληροφορήσει σχετικά με την αθωότητά Της..
Σήκωσε τότε,το χέρι Της ακουμπώντας τα τρία δάχτυλα στο μέτωπο κ είπε στον Ιωσήφ... 
"Δια το γραπτόν του προσώπου Μου"όπου ίσως ήθελε ερμηνευθεί,"Δες Ιωσήφ την αθωότητά Μου ζωγραφισμένη στο πρόσωπό Μου.."
Κατόπιν κατέβασε το χέρι στην κοιλίαν Της κ συνέχισε...
"Δια το ενυπάρχον εν τη κοιλία Μου",εννοώντας το Θείον Βρέφος κ τέλος μετέφερε το χέρι Της δεξιά κ αριστερά στους ώμους κ συμπλήρωσε..
"Δια τους εκ δεξιών κ εξ αριστερών Μου Αγγέλους"θέλουσα να πει ότι οι εκ δεξιών Μου κ οι εξ αριστερών Μου παρεστώτες Άγγελοι,ας μαρτυρήσουν την αλήθεια ότι είμαι τελείως αθώα δια την εγκυμοσύνη την οποία αντικρύζεις Ιωσήφ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: