Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 22 Απριλίου 2021

Σύμφωνα με τις αμαρτίες μου, ο Κύριος επέτρεψε στους δαίμονες να εισέλθουν στον γιο μου, και μου έδειξε ένα όνειρο καθώς έμπαιναν σε αυτόν - ένα αισχρό πρόσωπο με ένα σαγόνι, και μια γλώσσα που μεγάλωνε με ένα σκληρό βρόντο.

 




Σύμφωνα με τις αμαρτίες μου, ο Κύριος επέτρεψε στους δαίμονες να εισέλθουν στον γιο μου, και μου έδειξε ένα όνειρο καθώς έμπαιναν σε αυτόν - ένα αισχρό πρόσωπο με ένα σαγόνι, και μια γλώσσα που μεγάλωνε με ένα σκληρό βρόντο.

Το παιδί έγινε πολύ δύσκολο μετά  από αυτό, και ιδού έχουμε μια πλήρης κατάρρευση της προσωπικότητας.

Από το καλοκαίρι του 1994, σταμάτησε να πηγαίνει στο ναό, φίλοι με στοιχεία του εγκληματικού κόσμου, τον πλησίασαν , άρχισε να καπνίζει. Άρχισε ένα είδος κραιπάλη, το παιδί δεν άνηκε στον εαυτό του, με τους στο σχολείο έφτασε στα  πρόθυρα της αποχώρησης.

Με τη βοήθεια του Θεού το καλοκαίρι του 1996 μετά από τρεις λειτουργίες  στη Λαύρα άρχισα να πηγαίνω στην εκκλησία, ωστόσο, πολύ σπάνια.

Ο Ολεγκ βλέπει ένα όνειρο στις 9 Οκτωβρίου. Υπάρχει μια ντουλάπα μπροστά από το κρεβάτι όπου κοιμάται, και ένα τεράστιο και χοντρό φίδι βγαίνει από αυτή την ντουλάπα.

Ο Όλεγκ φοβάται, αλλά δίπλα μου, ένας οικείος άνθρωπος με ραβδί, αρχίζει να χτυπάει το κεφάλι φιδιού και να το λιώνει.

 Μετά λέει στον Ολεγκ να δει αν υπάρχει κάτι άλλο κάτω από την ντουλάπα.

Ο Ολεγκ κοίταξε  κάτω από την ντουλάπα με ένα ξυλάκι, και άλλα δύο μικρότερα φίδια σέρνονταν έξω από εκεί, τα κεφάλια των οποίων έσπασε επίσης από αυτό το ραβδί.

Η εκτέλεση αυτού του ονείρου ξεκίνησε με την επόμενη εκδήλωση.

Κάποια στιγμή  αγόρασα ένα τρίτο βιβλίο για τα θαύματα των Μαρτύρων του Τσάρου στον ναό μας και άρχισα να το διαβάζω μαζί με τον γιο μου. Και πάνω από το κρεβάτι κρέμασα  από ένα πορτρέτο του Τσάρου επίσης αγορασμένο στο ναό. Στο τέλος της ανάγνωσης, λέω: ′′ Όλεγκ, έχεις τόσες πολλές αμαρτίες που ο Κύριος θα σε καθυστερήσει να τις συγχωρήσεις.

Ρώτησε τον Τσάρο Νικόλαο ΙΙ, εδώ είναι μπροστά σου, αφήστε τον να σας βοηθήσει να ξεφορτωθείς τις βρισιές ". Του είπα για βρισιές γιατί δεν ήθελε καν να μετανοήσει γι ' αυτές, λέγοντας ότι του αρέσουν αυτά τα κακά λόγια. Ο Ολεγκ έκανε αυτό το αίτημα στον τσάρο Νικόλαο και πήγε στο κρεβάτι.

Σε λίγες μέρες ο Ολεγκ έρχεται από το σχολείο χαρούμενος: ′′ Μαμά, πήγαινα βόλτα με ένα φιλαράκι από το σχολείο και βρήκα ένα κουτί με κέρματα, και ανάμεσά τους ένα ασημένιο ρούβλι με την εικόνα του Τσάρου Νικολάου ". Σε λίγο ρώτησα τον Ολεγκ αν αυτός καταναλώνει βρισιές σε μια συζήτηση, και έμαθε ότι αηδίασε να τις προφέρει, και η επιθυμία να καπνίσει εξαφανίστηκε. Είδα ότι συνέβη ένα πολύ κοφτερό και λογικό θαύμα στον γιο μου, με άκουσε, κάθε Κυριακή πηγαίνει στο ναό μαζί μου, εξομολογείται, και με την προσευχή στον Τσάρο Νικόλαο έφυγαν από αυτόν η βαρύτητα των αμαρτιών που έχουμε υποστεί από το 1992

Galina Volkova, Μόσχα

Ο Αρχιερέας Αλέξανδρος Σαργκούνοφ συγκέντρωσε και μεταγλώττισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: