Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 29 Απριλίου 2021

Άλλεργικό shock. Αναφέρει προσκυνητης.


Πριν χρόνια.

Άλλεργικό shock.

Παθαίνω αλλεργικό shock.Πρήζονται τα πνευμόνια μου και δεν μπορώ να αναπνεύσω .Μου κάνουν ένεση κορτιζόνης solu-cortef των 500.Καμία βελτίωση.Πηγαίνω προς το χειρότερο.Μετα από λίγα λεπτά μου κάνουν και δεύτερη ένεση κορτιζόνης των 500.Πάω περισσότερο  προς το χειρότερο.΄Ηδη αναπνέω με πολύ δυσκολία και καταλαβαίνω ότι θα χάσω τη μάχη.
Με πάνε στο Νοσοκομείο του Βόλου.Μου βάζουν οξυγόνο και κατεπειγόντως στην εντατική.
Ζητάνε το γιατρό που με παρακολουθεί.Λέγω το όνομά του.Το βρίσκουν μετά από αναζήτηση πενταλέπτου.Έχουν πέσει επάνω μου  τρεις γιατροί και άλλοι τόσοι νοσοκόμοι.Περιμένουν το γιατρό με αγωνία.Ερχεται μετά από 20 λεπτά.Αρχίζω να χάνω τις αισθήσεις μου. Ζαλίζομαι και στριφογυρίζουν όλα μπροστά μου.Κάνω προσευχή στον Άγιο Μηνά να με βοηθήσει.΄Aκουσα από τα βάθη των αιώνων το γιατρό μου να ζητά μια ένεση Fenergan.Φέρτε μου μια ένεση Fenergan,γρήγορα,μια ένεση fenergan,που τότε δεν κυκλοφορούσε στο εμπόριο.Αστραπή άρχισαν όλοι να ψάχνουν.Άκουγα από το υπερπέραν τις φωνές τους.Οχι εδώ ,εκεί, εκεί ,κάνε γρήγορα,κάνε γρήγορα, ψάξε,γρήγορα. Χάνω παντελώς τις αισθήσεις μου.

Όπως έμαθα εκ των υστέρων βρήκαν την ένεση  και αστραπιαίως μου την έκαναν στη φλέβα.Μετά από τρία λεπτά....ζωντάνεψα και καταλάβαινα ότι άρχισαν τα πνευμόνια μου να ξεπρήζονται σιγα σιγά και να αναπνέω χωρίς δυσκολία .Ο Άγιος Μηνάς έκανε το θαύμα του.

Γι΄αυτό σας λέω να κάνετε φίλους Άγίους.

Δι΄ευχών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: