Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 28 Απριλίου 2021

Ερώτηση: Τα έχω όλα, εργασία, σπίτι, μεγάλη οικονομική άνεση. Αλλά, δεν ξέρω γιατί, η ψυχή μου δεν είναι αναπαυμένη, κατατρώγομαι από κάποια ανησυχία.


ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΡΩΣΟ ΙΕΡΕΑ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ DIMITRI DOUDKΟ

Ερώτηση: Τα έχω όλα, εργασία, σπίτι, μεγάλη οικονομική άνεση. Αλλά, δεν ξέρω γιατί, η ψυχή μου δεν είναι αναπαυμένη, κατατρώγομαι από κάποια ανησυχία. Είναι λίγος καιρός που ένας γείτονας μου κρεμάστηκε. Και αυτός τα είχε όλα. Μετά το θάνατο του δεν βρήκαν κανένα γράμμα που να εξηγεί την πράξη του. τι συμβαίνει; Δεν μπορώ να πω ότι αρνούμαι την ύπαρξη του Θεού, αλλά απέχω πολύ από το να Τον σκέπτομαι. Αναρωτιέμαι, γιατί να μην μπορούμε να ξεπεράσουμε την ανάγκη για το Θεό;



Απάντηση: Αισθάνεστε έτσι γιατί όλα αυτά που κατέχετε δεν σας βοηθούν να σωθείτε. Ακριβώς στην κατάσταση σας ο Θεός είναι απαραίτητος και αν δεν κατορθώσετε να βρείτε το Θεό, ομολογώ ότι φοβάμαι για σας. Το παράδειγμα του γείτονα σας είναι τρομακτικό.



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: