Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2023

ΠΑΤΉΡ ΑΛΈΞΑΝΔΡΟΣ ΛΟΥΓΚΟΥ.«Αγόρι, παπάς θα γίνεις»!


«Αγόρι, παπάς θα γίνεις»!

     Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω τους μεγάλους κληρικούς του 20ου αιώνα!  Όλα άφησαν ένα αποτύπωμα στην ψυχή του παιδιού μου, αλλά αυτή που με σημάδεψε πραγματικά ήταν η άξια μνήμης  τού γέροντα Κλεόπα Ήλιε!  Ήμουν μικρό παιδί όταν έφτασα στη φάτνη της αγιότητάς του, ήταν γεμάτη από χριστιανούς που χρειάζονταν διακαώς τα λόγια που ειπώθηκαν με τη δύναμη μιας αυθεντικής ζωής του Ευαγγελίου του Χριστού!  Δίπλα στους γονείς μου, κάθισα όμορφα στη σειρά και αφού άκουσα τη διδακτική διδασκαλία, ένας ένας πήγαμε να λάβουμε την πολυαναμενόμενη ευλογία!  Θυμάμαι ότι μου είπε με τη μελωμένη φωνή του, τα λόγια που ηχούν στα αυτιά μου μέχρι σήμερα: «Αγόρι, παπάς θα γίνεις!»!  Θα το έλεγα αυτό σε πολλά παιδιά της ηλικίας μου, αλλά από εκείνη τη στιγμή ένιωσα ότι αυτό ήταν το κάλεσμα μου!  Σίγουρα κατάφερε να ανάψει τη φλόγα!


Δεν υπάρχουν σχόλια: