Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

ΜΙΑ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΕΤΩΝ 76.


Για την «εσωτερική» ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ:

«Δεν είναι καιρός να καθόμαστε»!


Αγαπητοί Φίλοι των Πολυτέκνων, χαίρετε εν Κυρίω.


Καλά πού υπάρχετε και σε και κρατείτε τις παραδόσεις και βοηθάτε τους Πολυτέκνους, πού ακόμη κρατούν την Ελλάδα μας όρθια.

Με τη βοήθεια του Θεού, κι εγώ, αν και είμαι 76 ετών και ασθενής (με αρθρίτιδα), επί 30 έτη, μαζί με μια φίλη συνεργάτιδα μου, πού έχει αμάξι, διανέμουμε δωρεάν το Περιοδικό σας, καθώς και άλλα ορθόδοξα βιβλία και κείμενα.

Επικοινωνώ με θρησκευτικά βιβλιοπωλεία, όπως ή «Ορθόδοξος Κυψέλη» του κ. Στυλιανού Κεμεντζετζίδη, στη Θεσσαλονίκη, και αλλά, και προμηθεύομαι βιβλία και έντυπα δωρεάν ή σε προσιτές τιμές.

Άλλα και φωτοτυπώ διάφορο ωφέλιμα κείμενα από βιβλίο του Φώτη Κόντογλου, του Γέροντα Πορφυρίου, του Γ. Παϊσίου και άλλων.

Διαθέτω για αυτά σχεδόν όλη τη μικρή σύνταξη μου.

Τα διανέμουμε σε διάφορα καταστήμα­τα, σε επιχειρηματίες, σε φοιτητές και άλλους και κυρίως σε Στρατιωτικά Φυλάκια και Φυλακές.

Γιατί «ο θερισμός είναι πολύς και οι εργάτες είναι ολίγοι», όπως λέγει το ιερό Ευαγγέλιο.

Δεν είναι καιρός να καθόμαστε...

Από το τεύχος του Περιοδικού σας αρ. 123, αν μπορείτε, σας παρακαλώ να μου στείλετε 50 φύλλα ακόμη, καθώς και τα βιβλία «Γνωριμία πριν από το Γάμο» και «Πορεία προς το Γάμο», σε προσιτές τιμές.

Γιατί δυστυχώς τώρα έγινε της μόδας να συζούν οι νέοι χρόνια χωρίς γάμο.

Σάς ευχαριστώ προκαταβολικά και σας εύχομαι καλά Χριστούγεννα και

ευλογημένο το νέο έτος 2010.

Με αγάπη Χριστού και εκτίμηση

Χίος, 3.12.2009. Αικατερίνη Σ. Νεράκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: