Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

ΠΑΤΗΡ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΡΕΣΤΙΑΝΚΙΝ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΤΩΝ ΣΠΗΛΑΙΩΝ. "Δεν βασανίζεται μάταια η ψυχή σας. Υπάρχουν αμαρτίες, που θέτουν εμπόδια για τη διακονία στο Ιερό Βήμα άπαξ διά παντός. "








Ε.Ε


Δεν βασανίζεται μάταια η ψυχή σας. Υπάρχουν αμαρτίες, που θέτουν εμπόδια για τη διακονία στο Ιερό Βήμα άπαξ διά παντός. Το ότι τώρα άρχισαν να αγνοούν τους κανόνες δεν στερεί από τους κανόνες την ισχύ τους. Όποιος τολμά να ζει παραβαίνοντάς τους, φέρει πάνω του όλο το βάρος της παράβασής τους. Μου γράφουν συχνά και μου μιλούν για τον εαυτό τους άνθρωποι που φέρουν το βάρος αυτής της παράβασης.


Όμως αυτό πρέπει να το αποφασίσει ο Αρχιερέας, γι' αυτό η εξομολόγηση σε αυτόν πριν προταθεί η λήψη της ιεροσύνης είναι απαραίτητη. Και μάλιστα, όχι “μα και μου", αλλά αυστηρή και αμερόληπτη εξομολόγηση των πάντων. Αυτό είναι το μόνο που μπορεί να αποτρέψει την περαιτέρω πτώση στον άδη.


Επομένως, Ε., είμαι κακός παρηγορητής για σας. Δεν μπορώ να πάρω πάνω μου αυτό που εναπόκειται στην εξουσία του Αρχιερέα. Θα σας πω όμως ότι τέτοιες πειρασμικές καταστάσεις καταδεικνύουν ότι παραμερίζεται το ζήτημα της σωτηρίας. Αλλά η σωτηρία είναι το μοναδικό σημαντικό έργο στη ζωή μας, όλα τα υπόλοιπα είναι πάρεργα.
0 Θεός να σας δώσει σοφία!



 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ. ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΙΩΑΝΝΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: