Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

Του ειπα: "Εγω εχω τερματισει, ελα Θεέ μου, εαν θελεις, και σωσε με".




Του ειπα: "Εγω εχω τερματισει, ελα Θεέ μου, εαν θελεις, και σωσε με".
Ετσι απλα, ηρεμα και ειλικρινα, χωρις πολλα "κορδελακια". Σαν φιλος προς φιλο που εχει αναγκη. Ελα ρε Φιλε και σωσε με.
Και ηρθε. Ηρθε και εβαλε ταξη, και εδωσε οραμα και διεξοδο, χωρις να το παρω ειδηση, απαλα, σιγα και λεπτα, με αρχοντια και με στυλ.
Λοιπον γι αυτο δεν Τον βλεπεις πουθενα.
Δεν Τον εχεις φωναξει πραγματικα. Μπορει να το σκεφτηκες αλλα δεν το πιστεψες σοβαρα. Εαν Τον φωναξεις εστω και στο παρα '5, ακομα και στο παρα '1, θα ερθει.
Μην περιμενεις να ερθει κανεις αλλος. Η εποχη μας, ειναι ο καθενας μονος του, και οποιον παρει ο χαρος.. Μην ψαχνεις το γιατι.
Αυτος μονο, θα ερθει. Εχεις αμφιβολια; Καλα κανεις. Και εγω ειχα. Δοκιμασε ομως. Απλα χωρις βια, χωρις φτιασιδωματα, και μελοδραματα.
Φωναξε Τον. Ετσι ξερα ξερα σου βαζω στοιχημα την ζωη μου, οτι θα ερθει.

https://www.agiooros.net/index.php/news-63/skepseis/344-gramma-ston-apelpismeno-adelfo

Δεν υπάρχουν σχόλια: