Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2020

ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΉΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΆΓΙΟ ΣΤΈΦΑΝΟ


Άγιος Στέφανος :

Γεμίζω το αυτοκίνητό μου με διάφορα φρούτα και λάδι και φεύγω για την Ιερά Μονή Άγίου Στεφάνου στα Μετέωρα,όπου εγκατοβιώνει η πρώτη μου Εξαδέλφη Μοναχή Θεοτέκνη.Τρίκαλα -  Καλαμπάκα μια ευθεία περίπου 25 χιλμ.Πήγαινα πατημένος να προλάβω μην κλείσει το Μοναστήρι με 120 χλμ..Μεσημέρι.Η πίνακίδα έδειχνε 90 χλμ.Διπλή γραμμή.
Κάποια στιγμή το διαισθάνομαι και λέω : πολύ τρέχω μη συναντήσω καμία Τροχαία !! Μετά από λίγα δευτερόλεπτα βλέπω έναν αστυνομικό να μου κάνει σήμα  να σταματήσω στην άκρη.Μου λέει : πάτησες διπλή γραμμή.Απαντώ :  όχι μόνο πάτησα διπλή γραμμή ,αλλά έτρεχα και  με 120 !!!! Θέλετε να σας δείξω τι έχω για τις Μοναχούλες ; Ερχομαι από Βελεστίνο και τρέχω να προλάβω μην κλείσει το Μοναστήρι.Περιμένετε Κύριε να μιλήσω στο Διοικητή, ο οποίος είχε έναν άλλο οδηγό και ήλεγχε τα χαρτιά του, λίγο πιο πέρα.Κάνω προσευχή στον Άγιο Στέφανο και του λέω.Άγιε Στέφανε,θα κάνω  πάνω από 250 χιλμ. να δώσω κάτι στις Μοναχούλες σου.Σε παρακαλώ "Καθάρισε τη μπουγάδα!!!!!"

Ο πρώτος αστυνομικός πήγαινε μια σε μένα και μου έλεγε περιμένετε Κύριε και μία στο Διοικητή και συνομιλούσε μαζί του.Αυτό διήρκησε πέντε λεπτά. Εγω το βιολί μου : Άγιε Στέφανε μη με λησμονήσεις, συνεχώς.Μετά από ένα λεπτό ακόμη έρχεται ο αστυνομικός και μου λέει : Πηγαίνετε Κύριε !!!!! 

Άγιος Στέφανος είναι αυτός !!!!! Ό,τι θέλει κάνει !!!!!!!!!!!

Δι΄ευχών

Δεν υπάρχουν σχόλια: