Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2021

ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΉΣ ΤΟΎ ΑΓΊΟΥ ΌΡΟΥΣ ΈΝΑ ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΣΗΜΕΊΟ.

Κατά αρχήν θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους καλή χρονιά με υγεία και αγάπη και να σας πω και την δική μου ιστορία η οποία συνέβη πριν λίγες μέρες. Οικογενειακό τραπέζι στο σπίτι μας εγώ ή σύζυγος και η μικρή μας ανήμερα των Χριστουγέννων. Το τραπέζι στρογγυλό με την μια πλευρά να βλέπει προς κουζίνα η άλλη στο σαλόνι και η τελευταία θέση που κάθομαι εγώ έχει τοίχο στον οποίο είναι κρεμασμένη εικόνα Της Υπεραγίας Θεοτόκου κρατώντας Τον Ιησού παιδί  την οποία μου είχε χαρίσει ένας γέροντας από το Άγιο όρος... (καλή του ώρα στην μονή Όσιου Γρηγορίου).. Όπως κάθε φορά πριν  ξεκινήσουμε να τρώμε πάντα λέμε την προσευχή μας... Τις πιο πολλές φορές συνήθως η προσευχή γίνονταν ενώ καθόμαστε αυτή την φορά όμως η σύζυγος ήθελε να προσευχηθούμε όρθιοι.. Όπερ και εγένετο. Εγώ όπως προείπα στην θέση της εικόνας... Όμως η πλάτη μου κάλυπτε την εικόνα και έτσι εκεί που λέγαμε το δι ευχών ένιωσα καθαρά ένα χέρι να με χτυπά απαλά στον ώμο σαν να μου έλεγε κάνε λίγο στην άκρη... Πως στέκεστε κάπου και εμποδίζετε κάποιον έτσι ακριβώς με ακούμπησε το χέρι ευγενικά και απαλά.... Εννοείται πως δεν μου φάνηκε καθόλου παράξενο γιατί όντως είχα γυρίσει την πλάτη μου στην Μητέρα όλων μας βέβαια εντελώς ασυναίσθητα χωρίς να το καταλάβω οπότε ευγενικά μου είπε κάτσε στην άκρη να ευλογήσω το τραπέζι σας. Ευχαριστώ πολύ την σελίδα που φιλοξένησε την μικρή μου ιστορία να είστε καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: