Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 2 Μαρτίου 2021

Ένα εκπαιδευτικό όραμα

Ένα εκπαιδευτικό όραμα

Η ιστορία ενός ιερομόναχου.

Όταν ήμουν στο στον Νέο Άθωνα στην Αμπχαζία μίλαγα με έναν γιατρό. Σε μια συνομιλία μαζί μου, μου είπε ένα εκπληκτικό συμβάν που του συνέβη.

«Κάποτε», είπε, «εκανα ιππασία σε ένα καλάθι με δύο άλογα, κουβαλούσαμε ένα μεγάλο φορτίο. Στο δρόμο έπαθα ναυτία και κοιμήθηκα. Τα άλογα, περνώντας από το βουνό, ανέτρεψαν το καροτσάκι, το οποίο  συντρίβει με όλο το βάρος. Ευτυχώς, αυτό συνέβη κοντά στο χωριό. Τέσσερα άτομα με δυσκολία με ελευθέρωσαν από κάτω, και  τότε που ήμουν αναίσθητος, άρχισαν να ρίχνουν κρύο νερό πάνω μου.

Εκείνη τη στιγμή, όταν ήμουν αναίσθητος, δύο τρομεροί μαύροι εμφανίστηκαν μπροστά μου. Με πλησίασαν και είπαν:

- Αυτή η ψυχή είναι δική μας, γιατί πέθανε χωρίς μετάνοια!

Ευτυχώς, εκείνη τη στιγμή είδα δύο αγγέλους με λευκές στολές. Είπαν στους δαίμονες:

- Τι δικαίωμα έχετε να πείτε ότι αυτή η ψυχή είναι δική σας; - και άρχισαν να διαφωνούν μαζί τους.

Οι μαύροι έδειξαν στους Αγγέλους τις αμαρτίες που διέπραξα από τη νεότητα μου  έως σήμερα. Θυμόταν ακόμη και τις αμαρτίες που είχα ξεχάσει, και ιδιαίτερα με καταδίκασαν έντονα για άσχημη γλώσσα. Όλα όσα είπαν ήταν πικρή αλήθεια. Οι άγγελοι στην άμυνα μου έδειξαν τις καλές μου πράξεις, αλλά οι δαίμονες τους φώναζαν ότι είμαι δικό του.. Περίμενα με τρόμο να βυθιστώ στην άβυσσο της κόλασης. Τότε ο Άγγελος είπε:

- Αυτός έκανε μια καλή πράξη ο άντρας αυτός - μια νύχτα έφερε ψωμί, δημητριακά και αλεύρι σε μια φτωχή οικογένεια και τα έβαλε κρυφά όλα έξω από το παράθυρο, λέγοντας στον εαυτό του: "Λάβετε για χάρη του Χριστού!" Και εξαφανίστηκε βιαστικά. Αυτή η οικογένεια προσεύχεται ακόμα στον Θεό!

Οι ελεημοσύνη στους φτωχούς και οι προσευχές τους με έσωσαν και με δικαιολόγησαν. Οι δαίμονες το είπαν μόνο:

- Αν παραμείνει ζωντανός, θα αμαρτήσει ακόμη περισσότερο!

- Δεν σε αφορά! - απάντησε στους Αγγέλους. - Αν αμαρτήσει, τότε θα μετανοήσει! - και τους έδιωξε.

Μετά από αυτό ξύπνησα "

Βιβλιογραφία από το βιβλίο  "Ακτινοβόλοι επισκέπτες. Ιστορίες ιερέων"

Δεν υπάρχουν σχόλια: