Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021

ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΌΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΈΡΑ ΙΩΆΝΝΗ ΚΕΡΑΜΙΤΖΗΣ.


Παππουλη μου,πατερουλακο μου, ήθελε η Μανούλα μας (Παναγία)μας να σε πάρει κοντά της...έτσι σήμερα τα ξημερώματα ξεκίνησες το ταξίδι της αιωνιότητας..
Στα αυτιά μου ηχούν τα λόγια σου : 
ΧΑΡΕΣ ΜΟΥ μας αποκαλουσες, και μας έδινες πάντα την ευχή σου...
Μας παρεπεμπτες πάντα σε κάθε μας πρόβλημα στην Μανούλα μας και μας έλεγες :ΝΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΑΣ, ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΝΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ,ΣΑΣ ΑΚΟΥΕΙ..
και όταν ξεφευγαμε μας έλεγες:ΧΩΜΑΤΙΛΑ ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ... ΕΙΧΕΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΣΗΚΩΝΕΙΣ ΞΑΝΑ ΟΡΘΙΟΥΣ..

Έφυγες παππουλη μου ...  Η απουσία σου πονάει, ορφάνεψα για 2η φορά...
Ξέρω ότι θα εύχεσαι για εμάς εκεί που θα είσαι.
Καλό ταξίδι πατέρα μας ,
Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχούλα σου ....

Πάντα θα σου φωνάζω.  ΣΑΓΑΠΩΩΩ.
Την ευχή σου ψυχούλα μου ..... κλαίω ανθρώπινα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: