Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 20 Μαρτίου 2021

ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΟΡΦΥΡΙΟ. ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΗΣ.



Άγιος Πορφύριος

Κάποτε στα Τουκοβούνια,  πηγαίνοντας για την Εκκλησία του Αγίου Γερασίμου,που υπηρετούσε,στη κατηφόρα, έσπασε το πόδι του.Κάθισε δύο μήνες στο Νοσοκομείο και ο γιατρός του είπε να πάρει ένα μπαστούνι.Την άλλη ημέρα εμφανίζεται μία κυρία,κρατώντας ένα μπαστούνι  και ρωτάει εάν αυτή είναι η Εκκλησία του Αγίου Γερασιμου.Πηγαίνει κατ΄ευθείαν στην εικόνα του Αγίου,πέφτει στα γόνατα και με δάκρυα στα μάτια άρχισε να λέγει δυνατά και άκουγαν όλοι : Αγιε μου εγώ δεν σε ήξερα.Ούτε είχα ακούσει ποτέ για σένα.Ούτε το  όνομα σου δεν είχα ακούσει και όμως με τίμησες, μ΄επισκέφθηκες και μου ζήτησες το μπαστούνι που αγόρασα από τα Ιεροσόλυμα να το φέρω σπίτι σου.Αγιε μου, μου είπες : Το μπαστούνι το θέλω αύριο το πρώϊ.Δεν ήξερα που βρίσκεσαι,ρωτώντας έμαθα και σε βρήκα.Βλέπει η κυρία την νεωκόρο και τη ρωτάει.Τι πράγμα ήταν αυτό !!!!! τι το θέλει ο Άγιος το μπαστούνι ;

Δι΄ευχών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: