Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2022

Όμορφη ιστορία!



Όμορφη ιστορία!

Η γυναίκα μου κοιμόταν δίπλα μου... και ξαφνικά έλαβα μια ειδοποίηση στο Facebook και μια γυναίκα μου ζήτησε να την προσθέσω. Την πρόσθεσα λοιπόν.
Δέχτηκα το αίτημα φιλίας και έστειλα ένα μήνυμα ρωτώντας: "Γνωριζόμαστε;"
Εκείνη απάντησε: «Άκουσα ότι παντρευτήκατε αλλά ακόμα σας αγαπώ». 😧
Ήταν μια φίλη από το παρελθόν. Έδειχνε πολύ όμορφη στη φωτογραφία.
Έκλεισα τη συνομιλία και κοίταξα τη γυναίκα μου, κοιμόταν ήσυχη μετά την εξαντλητική μέρα της δουλειάς της.
Κοιτάζοντάς την, σκεφτόμουν πώς νιώθει τόσο ασφαλής που μπορεί να κοιμάται τόσο άνετα σε ένα εντελώς νέο σπίτι μαζί μου.
Βρίσκεται μακριά από το σπίτι των γονιών της, όπου περνούσε 24 ώρες περιτριγυρισμένη από την οικογένειά της. Όταν ήταν αναστατωμένη ή λυπημένη, η μητέρα της ήταν εκεί για να μπορεί να κλαίει στην αγκαλιά της. Η αδερφή της ή ο αδερφός της έλεγε ανέκδοτα και την έκαναν να γελάσει. Ο πατέρας της ερχόταν σπίτι και της έφερνε ό,τι της άρεσε και παρόλα αυτά, με εμπιστευόταν τόσο πολύ.
Όλες αυτές οι σκέψεις μου ήρθαν στο μυαλό, οπότε άνοιξα το λάπτοπ και πάτησα "BLOCK".
Γύρισα προς το μέρος της και κοιμήθηκα δίπλα της.
Είμαι άντρας, όχι παιδί. Της έχω ορκιστεί να είμαι πιστός και έτσι θα γίνει. Θα παλεύω για πάντα για να είμαι ένας άντρας που δεν απατάει τη γυναίκα του και δεν διαλύει μια οικογένεια...

Ιστορία απο το διαδίκτυο

Δεν υπάρχουν σχόλια: