Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 22 Μαΐου 2023

Εμένα ο Γέροντάς μου όταν με έστελνε να ψωνίσω, έλεγε:



Εμένα ο Γέροντάς μου όταν με έστελνε  να ψωνίσω, έλεγε: "Πάει ο πάτερ Αθανάσιος να ψωνίσει και από μακριά που τον βλέπουν 
τρίβουν τα χέρια τους! Οι καταστηματάρχες 
μόλις τον δουν τρίβουν τα χέρια τους, τον καταλαβαίνουν από μακριά!" 

Διότι δεν τα κατάφερνα να ψωνίσω και δεν κατάφερα ποτέ μου να κάνω παζάρια. 
Ήταν αδύνατο πράγμα, αδύνατο των αδυνάτων. Προσπαθούσα αλλά δεν μπορούσα. Και τότε στην ελλαδική αγορά για να αγοράσεις κάτι έπρεπε να το διαπραγματευτείς, δεν μπορούσες έτσι κατευθείαν... Αλλά για μένα ήταν αδύνατο αυτό το πράγμα οπότε απορρίφθηκα από το να ψωνίζω πράγματα διότι έκανα τεράστιες γκάφες και μεγάλες ζημιές και απατήθηκα πάρα πολλές φορές.

π. Αθανάσιος Μητρ. Λεμεσού 
youtu.be/2NM6RUrSJVk

Δεν υπάρχουν σχόλια: