Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 29 Αυγούστου 2023

Δύο εμφανίσεις της Γερόντισσας Γαλακτίας σε νεαρή γυναίκα εδώ στη Μεσσαρά.



Δύο εμφανίσεις της Γερόντισσας Γαλακτίας σε νεαρή γυναίκα εδώ στη Μεσσαρά.

Ονομάζομαι...και μένω με την οικογένειά μου σε χωριό κοντά στην Πόμπια.Καταθέτω συνοπτικά τα δύο μεγάλα θαύματα που έζησα από την γερόντισσα Γαλακτία.Το τρίτο μου παιδί δεν μιλούσε.Ανησυχούσα και παρακαλούσα με δάκρυα την γερόντισσα Γαλακτία.

Ένα βράδυ βρέθηκα στο σπίτι τής στην Πόμπια.Δεν είχα πάει ποτέ στην πραγματικότητα.Θυμάμαι τον πλακόστρωτο δρόμο,την εκκλησία της Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου,τα πετρόχτιστα δεξιά και αριστερά.Είδα καθαρά το σπίτι με τα πράσινα πορτοπαράθυρα.Ήταν ακριβώς όπως τα είδα προχθές που πήγαμε οικογενειακώς και προσκυνήσαμε.Η Γερόντισσα ήταν στο κρεβάτι.Ήταν δύο οικονόμες στα κατάλευκα ντυμένες.Έσκυψαν τα κεφάλια σεμνά και μας άφησαν να περάσουμε.Εκείνη με είδε από το ανοιχτό παράθυρο που ήταν μπροστά στο κρεβάτι της και μου ένευσε να περάσω μέσα.Γονάτισα μπροστά στη Γερόντισσα και της είπα:
-Γερόντισσα,να μιλήσει το παιδί μου... Εκείνη, γεμάτη γλύκα και στοργή μου απάντησε:
-Θα μιλήσει παιδί μου! Βγάλε αυτό το σκουληκάκι από το κεφάλι σου.Εννοούσε μάλλον τον λογισμό που με έτρωγε.Έπειτα χτύπησε ελαφρώς τρεις φορές με το χέρι της στο κεφάλι το παιδί μου.Είπε:
-Τίποτα δεν έχει το παιδί! Είναι γεμάτο ευλογία και χαρίσματα!Θα τα εκδηλώσει και θα δείτε!Θα γίνει μεγάλος της εκκλησίας!
Εγώ άκουσα με θαυμασμό και απορία.Την ρώτησα:
- Πότε θα μιλήσει το Γερόντισσα;
Και εκείνη απάντησε με απόλυτη βεβαιότητα:
Το καλοκαίρι παιδί μου!Την ρώτησα ξανά που ήσουν τόσο καιρό που σε ζητούσα;
-Τρέχω, παιδί μου, απάντησε, τρέχω δεξιά και αριστερά.Με φωνάζει πολύς κόσμος! Έπειτα σηκώθηκε από το κρεβάτι.Ήταν ευθυτενής,με κύρος Διδασκαλίας,με έκφραση Ουράνια,ήταν μεγαλοπρεπής, σοβαρή...! Φεύγω είπε,με ζητάνε.Η Παναγία με αφήνει μια ώρα να βλέπω τον Άγγελο μου(ο π.Αντώνιος μας εξήγησε ότι  Άγγελό της αποκαλούσε την ανηψιά της που μεγάλωσε,την Αντωνούλα της) και έφυγε από τη δυτική πόρτα, αφήνοντας πίσω ένα υπερκόσμιο Φώς! Εκεί ξύπνησα.Όντως! Μετά από λίγους μήνες, φέτος το καλοκαίρι μίλησε το παιδί μου!Έγιναν τα πράγματα όπως ακριβώς μου είπε στο όνειρο!

Την είδα στον ύπνο μου ολοζώντανη άλλη μια φορά.Μου είπε:
- Να πεις στην τάδε φίλη σου εδώ στο χωριό να μην κάνει εγχείρηση.Να βάλει λαδάκι από το καντήλι του τάφου μου εδώ στο λαιμό της ( μου έδειξε το σημείο) και δεν θα έχει τίποτα...

Το πρωί διηγήθηκα το όνειρο στον άντρα μου.Μου είπε να μην αναφέρω τίποτα μέχρι να βεβαιωθούμε αν κάτι όντως συμβαίνει.Την επόμενη μέρα πληροφορήθηκα ότι η φίλη μου ήταν πολύ στεναχωρημένη γιατί αναβλήθηκε μια προγραμματισμένη εγχείρηση που θα έκανε.Τότε πήρα το θάρρος και της διηγήθηκα το όνειρο.Έκπληκτη απάντησε ότι το πρόβλημά της ήταν η χολή και όχι στην περιοχή του λαιμού.Στη συνέχεια όμως θυμήθηκε ότι παλαιότερα της είχαν βρει ένα μόρφωμα στο σημείο που μου έδειξε η Γερόντισσα και της είπαν να το παρακολουθεί.Αυτή το αμέλησε.Έβαλε το λαδάκι αλλά επέμενε να πάει για εγχείρηση.Ήταν φοβισμένη.Δεν πείσθηκε.Όταν όμως πήγε στο νοσοκομείο,οι προκαταρκτικές εξετάσεις έδειξαν πλήρη ίαση και στη χολή και στο σημείο του λαιμού.
Οπότε επέστρεψε υγιέστατη! Χωρίς επέμβαση καμία! Ευχαριστούμε από καρδιάς την Γερόντισσα Γαλακτία .Όταν πήγα να την ευχαριστήσω στο σπίτι της ,είδα τα πάντα όπως τα είχα δεί στον ύπνο μου.Δρόμο, γειτονιά, λουλούδια , εκκλησία, πετρόχτιστα , πορτοπαράθυρα,το δωμάτιο της,το κρεβάτι της.Γνωρίζω ότι δεν ανοίγει πότε το σπίτι της  αλλά αποτελέσαμε εξαίρεση λόγω των μεγάλων θαυματουργική της επεμβάσεων που αξιωθήκαμε να ζήσουμε.Ηταν από τις πιο ευλογημένες μέρες της ζωής μου.Μεγάλη Αγία !!! Τρέχει, τρέχει όπως μου είπε .Την παρακαλώ για κάθε πονεμένο.

Υ.ΓY.Γ ΔEN ΔHMOΣIEYΣAME TA ΣTOIXEIA THΣ KOΠEΛAΣ ΓIA NA MHN ΓINEI ΣTOXOΣ ENOXΛHΣEΩN KAI EPΩTHΣEΩN OΠΩΣ EΓINE ΣE ΠAPOMOIEΣ ΠEPIΠTΩΣEIΣ. BEBAIΩΣ EΠΩNYMA ME KAΘE EIΔOYΣ ΠPOΣΩΠIKH ΣTOIXEIOΘEΣIA MAΣ ΠAPEΔΩΣE THN ΔHMOΣIEYΘEIΣA ΠEPIΓPAΦH. H ANΩNYMIA ΠPOTIMHΘHKE AΠO EMAΣ ΓIA TOYΣ ΛOΓOYΣ ΠOY EΞHΓHΣAME.

Δεν υπάρχουν σχόλια: