Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 13 Απριλίου 2024

Μια κοπέλα μου γράφει: πατέρα, τελείωσα.



Μια κοπέλα μου γράφει: πατέρα, τελείωσα.  Τρεις μέρες δεν μπορώ να σηκωθώ από το κρεβάτι, είμαι τρομερά άρρωστη έχω τρομερό πονοκέφαλο, ζαλίζομαι, πονάνε οι μύες μου.
 Της  λέω: κοίτα, σου θυμίζω να συνέλθεις.  Ο Θεός βοηθός.  Αυτό είναι.
 Περίπου μια ώρα αργότερα, η κοπέλα μου γράφει: πατέρα, τη στιγμή που διάβασα ότι με ανέφερες, ένιωσα απέραντη χαρά, δύναμη, σηκώθηκα από το κρεβάτι, έφαγα κάτι, ήπια νερό.  Σε μισή ώρα δεν μου έμεινε τίποτα.
 Της  είπα: Δεν έχω καμία απολύτως αξία.  Είναι μόνο η πίστη σου, η δύναμη του Θεού να συντρίψει το κακό στον άνθρωπο που πιστεύει, το μυστήριο της αγάπης του Χριστού που γεμίζει την καρδιά με δύναμη και φως από τον ουρανό.

 Η πίστη είναι ο ίδιος ο Θεός που εργάζεται μέσα μας την αγάπη για τη ζωή.

Πατήρ Ιωάννης Ιστρατι 

Δεν υπάρχουν σχόλια: