Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2024

Οι καλές πράξεις κάνουν τη ζωή καλύτερη!!!




Οι καλές πράξεις κάνουν τη ζωή καλύτερη

- είμαι 20 ετών. Δουλεύω με μερική απασχόληση ως καθαρίστρια σε ένα τεράστιο σούπερ μάρκετ.
Πρόσφατα, όταν έπλενα το πάτωμα, ήρθε ο παππούς μου και μου είπε: «Ευχαριστώ για την καθαριότητα! Ξέρω τι είδους δουλειά είναι. Έπλυνα τα δάπεδα μόνος μου για 20 χρόνια» και σκυφτός. Πόσο με άγγιξε ο έπαινος του, και ακόμη περισσότερο η υπόκλιση του... Άρχισα να κλαίω.

- Αδερφέ μου, ένας τόσο αυστηρός ροκάς με μαύρα ρούχα, όταν κάνει ποδήλατο και βλέπει ένα χέρι να βγαίνει από το παράθυρο ενός άλλου αυτοκινήτου, του βάζει καραμέλα.

- Μαζί μου στο κέντρο αποκατάστασης βρίσκεται ένας δίμετρος άντρας περίπου σαράντα πέντε. Είναι πολύ οδυνηρό να κάνει ασκησιοθεραπεία, αλλά δεν δείχνει τι κολασμένο πόνο αντέχει. Σήμερα του έφεραν τον τεράστιο σκύλο του, και τον αγκάλιασε με τα δύο του χέρια και ούρλιαξε δυνατά.

- Όταν ήμουν μικρή, ερχόταν η γιαγιά μου από την αγορά, μου έφερνε όλα τα καλούδια και μου έλεγε τι μου είχε δώσει το κουνελάκι. Και τώρα ξαπλώνει, δεν περπατάει σχεδόν, και της φέρνω όλα τα καλούδια και της λέω: «Γιαγιά, το έφερα από το κουνελάκι». Λατρεύω τη γιαγιά μου.

«Κατεβηκα  στο μετρό σήμερα, ακούω μουσική και η γιαγιά μου κάθεται δίπλα μου». Ζητά ευγενικά να κλείσει το τηλέφωνο, ο βηματοδότης της δυσλειτουργεί. Αυτή τη στιγμή, μπορούσε κανείς να παρατηρήσει πώς ολόκληρη η άμαξα άρχισε να κλείνει τα τηλέφωνά τους.

- Όταν διαγνώστηκα με καρκίνο, η γάτα μας κοιμόταν συνεχώς πάνω μου. Μετά αρρώστησε και είχε επίσης καρκίνο. Τώρα αυτή πέθανε και εγώ έχω αναρρώσει. Κλαίω και την ευχαριστώ για όλα.

- Οι γείτονές μας είναι παλιοί παππούδες. Κάθε μέρα βγαίνουν έξω να κάτσουν σε ένα παγκάκι κοντά στο σπίτι και πάντα πιάνονται χέρι χέρι. Σήμερα, που ήμουν στον κήπο, άκουσα τη συνομιλία τους. Εκείνη παραπονέθηκε για διάφορους πόνους και εκείνος: «Με έχεις, έχω εσένα, τι άλλο χρειαζόμαστε;»

- Ποτέ δεν θεώρησα τα περιστέρια έξυπνα πουλιά. Όμως τις προάλλες μια γιαγιά πέθανε στην διπλανή είσοδο την ώρα που τάιζε αδέσποτα ζώα. Όλες οι γύρω γάτες και σκυλιά ήρθαν τρέχοντας στη φωνή της. Και τα περιστέρια πέταξαν μέσα. Όταν το φέρετρο με το σώμα βγήκε από την είσοδο, ένας τεράστιος αριθμός περιστεριών πέταξε μέσα. Και μετά, όταν πήραν τη γιαγιά, τα πουλιά έκαναν κύκλους πάνω από την αυλή για περίπου μια ώρα. Δεν έχω ξαναδεί τόσα περιστέρια ταυτόχρονα, ακόμα κι όταν τα τάιζε η γιαγιά μου.

Βοηθώντας δεν γινόμαστε άγιοι.
Γινόμαστε κανονικοί άνθρωποι!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: