Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

ΤΟ ΚΑΜΕΝΟ ΨΩΜΙ



 Μετά από μια μακρά και σκληρή εργάσιμη μέρα, η μητέρα μου έβαλε ένα πιάτο λουκάνικα και μια πολύ δυνατά καμένη φέτα ψωμί μπροστά στον πατέρα μου. Θυμάμαι που τον περίμενε να τον προσέξει.
Αλλά  αυτός πήρε το ψωμί, χαμογέλασε και με ρώτησε πώς πήγε η μέρα μου στο σχολείο. Δεν θυμάμαι τι του είπα, αλλά θυμάμαι να τον βλέπω  χαλαρό και γλυκό πάνω στο καμένο ψωμί και να το τρώει. Όταν σηκώθηκε  από το τραπέζι εκείνο το βράδυ, θυμάμαι πως η μαμά μου ζήτησε συγγνώμη από τον μπαμπά μου για το καμένο ψωμί και δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό που είπε:
" γλυκιά μου, μην ανησυχείς, μερικές φορές μου αρέσει το ψημένο ψωμί, λίγο καμένο."


Αργότερα, όταν ήρθε να με φιλήσει  και να μου πει καληνύχτα, όπως έκανε κάθε βράδυ, δεν μπορούσα να συγκρατήσω τον εαυτό μου και να τον ρωτήσω αν του άρεσε πραγματικά το καμένο ψωμί. Με αγκάλιασε και μου είπε, " η μητέρα σου είχε μια πολύ δύσκολη μέρα εργασίας, είναι πολύ κουρασμένη, και το  τοστ καμένο ψωμί δεν κάνει κακό σε κανέναν.

Η ζωή είναι γεμάτη από ατελή πράγματα. Πρέπει να μάθουμε να δεχόμαστε ελαττώματα και να εκτιμούμε κάθε μια από τις διαφορές των άλλων, διότι η κατανόηση και η ανοχή είναι στη βάση οποιασδήποτε καλής σχέσης. Γι 'αυτό να είσαι πιο ευγενικός απ' όσο νομίζεις, γιατί όλοι οι άνθρωποι τη στιγμή που έκαναν ένα λάθος, ή το "Καμένο ψωμί" έχουν κάποιο πρόβλημα. Εκτιμώ ότι με την φροντίδα κάποιος  που σου πρόσφερε το "ψωμί" και ήταν καλό για σένα. Να σέβεσαι τις προσπάθειες όλων, γιατί δεν ξέρεις τι έχει στο κεφάλι του και ποιο είναι το πρόβλημά του. Η ζωή είναι μια σειρά από μικρούς συμβιβασμούς για να έχεις κάτι μεγάλο, αληθινό και αξίζει."



NTIANA MEIS

Δεν υπάρχουν σχόλια: