Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021

ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΡΙΑ ΈΝΑ ΓΕΓΟΝΌΣ.

Κάπου στο τέλος του 2009 η μαμά μου έκανε γυναικολογικη αφαιρέση σε γνωστό νοσοκομείο του Πειραιά. Αν κι η εγχείρηση ήταν κατ'ουσιαν παρεμβατικη χωρίς καμία υποψία κακοήθειας, εγώ είχα αναστατωθεί πολύ που την έβλεπα να πονάει τοσο. Κάποια στιγμή που ηρέμησε και κοιμήθηκε, πρέπει να ήταν γύρω στις 2 την νύχτα βγήκα στο διάδρομο του θαλάμου και καθησα σε ένα παγκάκι να διαβάσω ένα βιβλίο. Εδώ να τονίσω ότι η πόρτα της γυναικολογικης κλειδώνε από τις 22:00μμ για να μην ενοχλούντε οι λεχωνες και τα βρέφη. Ξαφνικά κι από το πουθενά εμφανίζεται ένας άντρας κάθεται δίπλα μου και μου πιάνει την κουβέντα. Μου είπε ότι τον λένε Κωνσταντίνο κι ότι η γυναίκα του νοσηλεύεται στο διπλανό θάλαμο γιατί έπαθε ριξη μήτρας και χειρουργηθηκε. Μάλιστα μια γυναίκα ακουγόταν να φωνάζει έντονα όλο το βράδυ από δίπλα. Μου είπε ότι άκουσε ότι μένουμε Κορυδαλλό από την αδερφή μου νωρίτερα κι ότι δούλευε στα λεωφορεία της περιοχής. Για πολλή ώρα με παρηγορουσε ότι η μαμά μου όπως κι η γυναίκα του θα γίνουν γρήγορα καλά κι οτι θα φύγουν μέχρι το πρωί οι πόνοι. Σε κάποια φάση μου είπε ότι πρέπει να πάει πίσω στο θάλαμο να δει τι κάνει η γυναίκα του. Γύρισα τα μάτια στο βιβλίο μου και δεν είδα προς τα που έφυγε. Την άλλη μέρα το πρωί, η μαμά μου ξύπνησε πολύ καλύτερα. Της διηγηθηκα τι έγινε και πήγα δίπλα να τον βρω να δω τι κάνει η σύζυγος του. Δεν υπήρχε καμία που να έχει άντρα Κωνσταντίνο και δεν είχε πάρει καμία εξιτήριο το πρωί. Πήγα και στον παραδίπλα θάλαμο και τίποτα. Ρώτησα μέχρι και τις νοσοκόμες. Τον περιέγραψα και δεν τον είχε δει καμία. Μάλιστα μου επισήμαναν ότι στην πτέρυγα αυτή δεν υπήρχε άντρας σύνοδος διότι λόγο της φύσης των χειρουργημενων γυναικών, δεν αφήνουν συνήθως τους συζύγους για να μην αισθάνονται άβολα κι οι υπόλοιπες νοσηλευόμενες στο θάλαμο. Κάπου εδώ να σημειώσω ότι εγώ όλα μου τα χρόνια θεωρώ Προστάτη μου τον Άγιο Κωνσταντίνο και σε εκείνον προσευχόμουν και τότε για την υγεία της μαμάς μου. Πιστεύω βαθειά μέσα μου ότι εκείνος ήταν δίπλα μου εκείνη την νύχτα. Ο Θεός υπάρχει κι η πίστη μας σε αυτόν είναι δύναμη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: