Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 20 Ιουνίου 2021

Σταύρο, η σύζυγος έχει καρκίνο στη μήτρα. Αναφέρει Προσκυνητής.



Σταύρο, η σύζυγος έχει καρκίνο στη μήτρα.Στην Αθήνα οι Γιατροί μας είπαν ότι πρέπει να βγάλει τη μήτρα για να μη κάνει μετάσταση.Εμαθα ότι έχεις ένα Γέροντα.Αδελφοί μου, όταν είδα τη σύζυγό του χωρίς μαλλιά από τις χημειοθεραπείες έμεινα εμβρόντητος.
Δίνω το τηλέφωνο του άγίου Αμβροσίου.Η γυναίκα ετών 28.

Γέροντα, έχω καρκίνο στη μήτρα.Ξέρω ότι θα πεθάνω.Σε παρακαλώ κάνε μία προσευχή να μη πάω στην κόλαση.

Δεν ζήτησε να γίνει καλά.Εκπληκτικό.

Δεν θα πεθάνεις ούτε θα βγάλεις τη μήτρα όπως σου λένε οι γιατροί.Θα γίνεις καλά.Τ΄ακούς ; Τ΄ακούς; Μετά από λίγες μέρες η γυναίκα άρχισε να συνέρχεται.Οι εξετάσεις στα οστά θαυμάσιες.
Σηκώθηκε όρθια.Αρχισε να περπατάει.
Μου λέει ο σύζυγος : Σταύρο, μπορείς να την πάς μόνος σου στον Γέροντα Αμβρόσιο ; Μπορώ.Πάμε στον Γέροντα ξαπλωμένη στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου.Την σταύρωσε και της είπε ότι θα γίνει καλά και να μην ανησυχεί.
Αδελφοί μου, η γυναίκα έπαιξε τη ζωή της κορώνα γράμματα κάνοντας υπακοή στον Γέροντα και όχι στους γιατρούς.

Κάθε μέρα έρχονταν στο γραφείο επί έξι μήνες με μία περούκα.Κάθονταν σε μία άκρη και δεν μιλούσε. Καταλάβαινα ότι έπαιρνε πνευματικές δυνάμεις και ένιωθε ασφαλής !!!!

Με πήρε τηλέφωνο και θυμήθηκα το περιστατικό.Δόξα στον Τριαδικό Θεό και στους εκλεκτούς Αγίους Του.Μέγα το όνομα της Αγίας Τριάδος.Υπεραγία Θεοτόκε Μανούλα μας βοήθησέ μας.

΄Αδελφοί μου, χτυπήστε στην Αναζήτηση : Γέροντας Αμβρόσιος Λάζαρης, να δείτε, να διαβάσετε και να θαυμάσετε.Πέρασαν Άγιοι από τη ζωή μας και ο κόσμος "ουκ έγνω" γιατί ήσαν άλλα τα ενδιαφέροντά του.Θα αλλάξουν όλα στη ζωή σας αν μετανοήσετε, εξομολογηθείτε και κοινωνήσετε.Να με ακούσετε αδελφοί μου.

Μη βάζουμε τη λογική να δώσει λύση στα πολλαπλά προβλήματά μας.Εχουμε τον Χριστό μαζί μας που μας υπεραγαπά.Εχουμε τη Μανούλα μας,την Παναγία που μας υπεραγαπά.Εχουμε τους Αγίους Του μαζί μας, που επίσης μας υπεραγαπούν.Ας κάνουμε μία μικρή θυσία.
Τι να μου πεί εμένα ο άθεος και ο κάθε άθεος και άπιστος.Εσύ φίλε μου με την αθεϊα σου κι΄εγώ με τους Αγίους Του.

Δι΄ευχών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: