Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2023

ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΥΚΑ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ





Είμαι αρκετό καιρό μέλος στην ομάδα, αλλά αποφάσισα τώρα να σας διηγηθώ την ιστορία μου..
Ήταν 1997. Πήγαινα γυμνάσιο και θα έκανα ένα χειρουργείο που θα κρατούσε 7 ώρες.. πριν έρθει ο γιατρος μου στην αίθουσα του χειρουργείου, ήρθε και κάθισε ένας κύριος στο σκαμπό δίπλα μου και μου είπε: Μαρια μου σημέρα θα συνεργαστώ με τον γιατρό σου. (Δεν θυμάμαι αν μου είπε όνομα, ήμουν κ μικρή κ είχα αγχωθεί που δεν έβλεπα τον γιατρό  μου..).. το χειρουργείο θα είναι μεγάλο αλλά θα πάνε όλα καλά… εγώ ρωτούσα συνεχεια που είναι ο γιατρος μου… και μου έλεγε να μην αγχώνομαι και πως θα έρθει… μετά από λίγο εμφανίστηκε ο γιατρος και μου έκαναν την αναισθησία… το είπα στους γονείς μου αλλά δεν τον ρωτήσαμε ποτε το γιατρό μου ποιος ήταν αυτός ο κύριος… 
Φτάνουμε στο 2020… είμαι κλεισμένη μέσα στο σπιτι λογω της πρώτης καραντίνας με τον κοβιντ και χαζεύω στο Facebook.. έχω μια Ξαδερφη που είναι νοσοκόμα.. και ανέβασε μια φωτογραφία γιατρού… τον αναγνώρισα με τη μια… ήταν ο κύριος που μου μιλούσε τότε στο χειρουργείο…. Σκέφτηκα θα δουλεύουν μαζί… κοιτάω τι έγραφε η δημοσίευση…
Ήταν ο Άγιος Λουκάς… δεν είχα δει ποτε στη ζωή μου εικόνα του… Δεν ηξερα πως είναι… & όμως τον αναγνώρισα και ας είχαν περάσει τόσα χρόνια….

Δεν υπάρχουν σχόλια: