Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2023

Αδιανόητο....



Αδιανόητο πως Σέρβοι , Γερμανοί, Βούλγαροι , Ούγγροι , Έλληνες , Αυστριακοί ηρθαν να κάνουν διακοπες στο Μικρό Νοτιου Πηλίου και δούλεψαν 3 μέρες σαν σκυλιά προκειμενου να σωθεί ότι σωζεται . Σαν σκυλιά . Δε ρώτησαν από που είναι ο διπλανός τους απλά σκουπίζαν , σπάγαν μάντρες , μεταφέραν άμμο για να σωθεί περιουσία η οποία δεν ήταν δίκη τους . Στο τέλος μας αγκάλιασαν , μας είπαν ότι είναι πολύ λυπημένοι , μας παρηγορησαν , μας υποσχέθηκαν ότι θα έρθουν ξανά και έφυγαν δακρυσμένοι . 
Ο τελευταίος την ωρα που του έδωσα το χέρι για να τον χαιρετίσω με κοίταξε στα μάτια και μου είπε “Antonis you are a very good man”. Ένας άνθρωπος του οποίου οι διακοπες του καταστράφηκαν , έχει να κάνει μπάνιο με ζεστο νερό 3-4 μερες , άφησε ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο δυο μηνών στο Μικρο και θα έρθει να το πάρει σε έναν μήνα , θα επιστρέψει στην πατρίδα του με λεωφορείο αποκαμωμένος αντι για ξεκούραστος , βρήκε τη δύναμη να μου πει ότι εγώ είμαι ένας καλος άνθρωπος . Τι να πω εγώ για σένα άνθρωπε μου ;
( Marky Antonis )

Δεν υπάρχουν σχόλια: