Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Ο ΆΓΙΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΣ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΆΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ ΑΙΓΙΝΗΣ





Διηγείται μια πνευματική του κόρη:


«Κάποια μέρα ο Γέροντας με ξάφνιασε με τα λόγια του:
—        Ο Θεός μου είπε ότι σε αγαπάει πολύ. "Και αν δεν την αγαπούσα, τι Θεός θα ήμουν;". Να θυμάσαι καλά: Όταν πεθάνω, να με ενταφιάσετε εκεί, και έδειξε το μέρος όπου βρίσκεται σήμερα ο τάφος του.
Τότε εκεί ήταν σκουπιδότοπος και νόμιζα ότι δεν κατάλαβα καλά, αλλά ο π. Γαβριήλ επανέλαβε:
—        Όχι! Εκεί, εκεί! Να θυμάσαι καλά ότι θα σου πω: Τώρα στη Μπόντμπε βρίσκεται η αγία Νίνα άφθαρτη και από εκεί αναβλύζει μύρο. Όμως εγώ θα είμαι εδώ. Έσκυψε το κεφάλι του και συνέχισε: — Όταν πεθάνω, η μισή Γεωργία θα μαζευτεί εδώ».


0 Γέροντας μας μιλούσε σαν να υπήρχε ήδη ο τάφος του, και μας άφησε διαθήκη:

—        Πρώτα πρέπει ν' ανοίξουν τον τάφο του πνευματικού μου. Θα τον βρουν όπως εγώ τον ενταφίασα, με το Ευαγγέλιο στην καρδιά. Ύστερα ν' ανοίξουν τον δικό μου τάφο. Εγώ θα παραμείνω άφθαρτος, και έδειχνε τη φωτογραφία του αγίου Νεκταρίου που έμοιαζε πολύ στο πρόσωπο με τον π. Γαβριήλ.
Αυτή η φωτογραφία ήταν κρεμασμένη στο κρεβάτι του και πολλοί βλέποντας την, νομίζαμε πως ήταν ο ίδιος ο π. Γαβριήλ στο φέρετρο.



ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ . Ο ΑΓΙΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ (1929-1995) Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: