Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

Πού, μα πού να κρυφτούμε;





Πού, μα πού να κρυφτούμε;
Ο αείμνηστος Γεράσιμος Φωκάς, Μητροπολίτης Κεφαλληνίας, όταν ακόμα ήταν κοσμικός είχε πνευματικό του τον μακαριστό Πολύκαρπο Κερκύρας! Την ημέρα του Ασώτου πήγε στον γέροντα Πολύκαρπο και του λέει....
" Γέροντα, σήμερα είναι η γιορτή μου και δεν μου είπες χρόνια πολλά!"....και ο ταπεινός αρχιερέας Πολύκαρπος τού λέει...
"Να ζήσεις παιδάκι μου, αλλά και συ δεν μου είπες χρόνια πολλά, που γιόρταζα την προηγούμενη Κυριακή..." ....ρωτάει ο πατήρ Γεράσιμος...
"Γέροντα τι ήταν την προηγούμενη Κυριακή;"...και λαμβάνει απάντηση.....
"Του Φαρισαίου παιδάκι μου!"
Ευχαριστούμε πολύ τον Κωνσταντίνο Σύμπουρα για την μαρτυρία και μάλλον αναρωτιέται κανείς, όπως κι εμείς, πού, μα πού να κρυφτούμε, όταν αυτοί οι γίγαντες της αρετής είχαν τέτοια ταπείνωση;


Δεν υπάρχουν σχόλια: