Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 27 Μαΐου 2018

ΟΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΧΡΙΔΟΣ.





ΟΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΧΡΙΔΟΣ.

    Και ειρηκέ μοι αρκεί σοι η χάρις μου. ( Β Κορινθ 12,9)



Ό Κύριος δεν εξαίρεσε ούτε τούς Αποστόλους από  τούς πειρασμούς. Γι’ αυτό τούς έδωσε Χάρη! Όταν ό ίδιος ό Σατανάς άρχισε να προξενεί κακό στον Απόστολο Παύλο, ό Παύλος προσευχήθηκε στον Θεό για να φύγει απ’ αυτόν. Σε τούτο απάντησε ό Κύριος: αρκεί σοι ή χάρις μου!
Με άλλα λόγια, αν έχεις ανάγκη να αντέξεις τον Σατανά, ή Χάρις Μου είναι αρκετή για την υπομονή και απαντοχή σου.


’Άν χρειάζεσαι να παλέψεις εναντίον τού Σατανά και πάλι -ο σού αρκεί ή Χάρις Μου. ’Άν θέλεις να νικήσεις τον Σατανά, πάλι ή Χάρις Μου σού αρκεί. Ή Χάρις είναι ένα ύπερόπλο.


Ή Χάρις είναι ισχυρότερη άπ’ όλες τις αντιστάσεις, απ’ όλες τις επιθέσεις, άπ’ όλες τις δυνάμεις τού σκότους. Ή Χάρις είναι ακατανίκητη και νικηφόρος.


Γί`αυτό, αδελφοί, χρειάζεται να προσευχόμαστε στον Θεό να μάς δώσει την Παντοδύναμη Χάρη Του. Ή Χάρις είναι ό Θεός μέσα μας. Ή Χάρις είναι ή έντός ημών Βασιλεία τού Θεού. Όταν η Χάρις τού Θεού είναι μέσα μας, τότε ή ήμερα είναι μέσα στην ψυχή μας. Ημέρα σημαίνει φως, γνώση και αφοβία.


Αδελφοί μου, εδώ στη γη δεν μπορούμε να ικετεύσουμε τον Θεό για αγαθό μεγαλύτερο από την Χάρη Του! Διότι ακόμη κι αν επρόκειτο να λάβουμε ολόκληρο το σύμπαν ώς δώρο, αυτό το δώρο θά ήταν μικρότερο άπ’ ότι ή Χάρις τού Θεού.


’Ώ! πλουσιόδωρε Κύριε, ή ακένωτος Πηγή της παντοδυνάμου Χάριτος: έκχεον την Χάρη Σου στις σκληρυνθείσες καρδιές μας, ώστε να δακρύζουμε γνωρίζοντας την δική Σου μεγαλειώδη αγαθοσύνη και την δική μας φρικώδη αχαριστία.

Σοι πρέπει πάσα δόξα, τιμή και προσκύνησις, εις τούς αιώνας των αιώνων. Αμήν.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. Ο ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΧΡΙΔΟΣ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΕΛΙΜΙΡΟΒΙΤΣ. ΜΗΝΑΣ  ΜΑΙΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: