Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 29 Αυγούστου 2021

Αναφέρει προσκυνητής...

Στεκομουν διπλα σε γνωστο Αγιορειτη γεροντα...
Μετα απο την εκφωνηση  " Τα Σα εκ των Σων..." Τον άκουσα ολον συντριβη να λεει (προετοιμαζομενος για τη Θεια Κοινωνια)
" Θεε μου σωσε με,
Παναγια μου μανουλα ,παρε με μαζί σου,
Αγιε Ιωαννη Προδρομε πρεσβευε 
Αγιε Αρχαγγελε σκεπε ,φρουρει, φυλαττε
Αγιοι Πατέρες της Ιερας Μονής μας...
(εναν , εναν)
Γεροντα μου,
...."
Και μετα ξεκινησε ενα ατελειωτο 
προσκλητήριο Αγιων,  που τελειωσε με τον μεγα Αγιο Νικολαο ...να μην παύουν την μεσιτεία τους...

Ηταν όλος δοσμενος στην ικεσια του,
Που δεν καταλαβε ότι στεκομουν διπλα του σιωπηλος και αφουγκραζομενος τους ιερούς αναστεναγμους του...

Σηκωθηκε μετα ολος δοσμενος στην ιερή του κατασταση και προχωρησε προς το Ποτηριο 
της Ζωης...

Μετα τον εχασα...
Προχωρώντας ήρθε και η δικη μου σειρά να κοινωνησω...
Με το δικο του δέος προ των οφθαλμων μου πλησιασα και γω...

Θα μας λυπηθει ο Θεός...
Δεν έχω καμμια αμφιβολια!!! Καμμια!!!
Οσο "ανοιγουν" τον ουρανο τετοιες προσευχες των Πατέρων μας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: