Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2022

ΠΑΤΉΡ ΙΩΆΝΝΗΣ ΝΤΑΤΣΙ. ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΑΓΆΠΗ



Είδα μίσος, κακία, κρίση, φθόνο στα μάτια πολλών, αλλά δεν τους είπα τίποτα, έσκυψα το κεφάλι μου προς την κατεύθυνση της καρδιάς μου και άρχισα να προσεύχομαι για αυτούς, να παρακαλώ τον Θεό να τους συγχωρήσει!  Ήξερα ότι αυτό που έβλεπα στα μάτια τους δεν με επηρέαζε!  Οι άνθρωποι σε κρίνουν ούτως ή άλλως, σε δυσφημούν από άγνοια, χωρίς να σε γνωρίζουν ή έστω να προσπαθούν να το κάνουν, οπότε δεν με επηρεάζει το μίσος, η κακία, ο φθόνος ή η κρίση τους!  Όσο με αγαπάει ο Χριστός, το μίσος και η κακία από τους άλλους με αφήνει κρύο!  Έπειτα, υπάρχουν οι άλλοι άνθρωποι, που μου δίνουν καλοσύνη, αγάπη, αυτοί που θα κάθονταν δίπλα μου όταν χρειαζόταν, θα απλώσουν το χέρι να με σηκώσουν όταν είμαι κάτω.  Ναι, είναι λίγοι αυτοί οι άνθρωποι, μπορείς να τους μετρήσεις στα δάχτυλα του ενός χεριού, αλλά είναι άριστης ποιότητας!  Οπότε, εν κατακλείδι, ας μην ακούμε το κακό που προέρχεται από κάποιους, αλλά την αγάπη που πηγάζει από άλλους!
           

Δεν υπάρχουν σχόλια: