Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2022

Ομολογήτρια Aspazia Oţel Petrescu: «Ο Κύριος δεν μας αφήνει ούτε μια στιγμή. Μην φοβάσαι! Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!"



Ομολογήτρια Aspazia Oţel Petrescu: «Ο Κύριος δεν μας αφήνει ούτε μια στιγμή.  Μην φοβάσαι!  Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!"

 «Ξέρω ότι είμαι ένας συνηθισμένος αμαρτωλός και, όσο με βοηθούν οι δυνάμεις μου, ξέρω τα όριά μου.  Ωστόσο, τουλάχιστον τόσα μπορώ να πω μετά από δεκατέσσερα χρόνια κάθαρσης, περνώντας από τις κομμουνιστικές φυλακές.  Δεν γκρίνιαξα και δεν μετάνιωσα ούτε στιγμή που προσκύνησα ανάξια στα πόδια του Σωτήρος για δεκατέσσερα χρόνια της ζωής μου (όλη τη νιότη μου) όχι για κανένα όφελος, έστω πνευματικό, αλλά για τη λύτρωση και την ανάστασή μου. Ορθόδοξο χριστιανικό και ρουμανικό έθνος .  Νομίζω ότι γι' αυτό ο Κύριος Ιησούς Χριστός με βοήθησε σε αυτή τη δοκιμασία με υπομονή, με τρυφερότητα, με αγάπη και δεν εμπόδισε τον εαυτό Του από τα παράλογα και απερίσκεπτα όρια μου.  Γι' αυτό πιστεύω ότι έχω το δικαίωμα να ομολογήσω πώς Τον γνωρίζει η ψυχή μου μέσα από την αγάπη και πώς προσεύχομαι, θα έλεγα, απεγνωσμένα να με βοηθήσει να μην Τον αφήσω και να μην αρνηθώ ό,τι έχει ραντίσει ως αξία στην ψυχή μου και να μην απορρίψω ως άχρηστες τίς υπέροχες διδασκαλίες που δίνονται και αποκτώνται από τα βάσανα στη φυλακή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: