Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2022

ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΓΑΛΑΚΤΙΑ:(Από τα ιδιόχειρα σημειώματά της).


ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΖΗΛΕΨΑ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΜΙΑ...

ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΓΑΛΑΚΤΙΑ:(Από τα ιδιόχειρα σημειώματά της).
"Ευχαριστώ το Θεό που μου δείχνει κάθε μέρα το έλεος του! < Τι ανταποδώσομεν τω Κυρίω περί πάντων ων ανταπέδωκεν ημίν !> .Μου αρκεί Κύριε το έλεος σου.Νοιώθω την απέραντη αμαρτωλότητά μου και αναγνωρίζω ενώπιον Σου ότι είμαι η τελευταία της ανθρωπότητας . Όλοι οι άλλοι,από περάτων έως περάτων , είναι θύματα των αμαρτιών μου.Θέλω να μου το λένε και να μου υπενθυμίζουν τις αμαρτίες μου ,για να κλαίω ,να μετανοώ και έστω και έτσι,να σε ελκύσω κοντά μου...
Δε θέλω τίποτα άλλο σε αυτό το μάταιο κόσμο . Μόνο αυτό.Αυτό μου αρκεί για να το έχω εφόδιο όταν θα μεταβώ στην Όντως Ζωή! Στην Αληθινή Ζωή!Σ' εσένα Κύριε!Δε θέλω δόξες, επευφημίες και τιμές . Πάντα αυτά απωθεί με αηδία η ψυχή μου.Δε θέλω οράματα και αποκαλύψεις που μπορεί να μου σερβίρουν μασκαρεμένο το Σατανά .Άκουσα μια μέρα ένα και έλεγε ότι συνομιλεί με τον Άναρχο Πατέρα και τα' χασα ! Δεν ήξερε τι έλεγε ο καημένος .Θεέ μου φύλαξέ μας από την αλαζονεία και την εγωιστική εκτίμηση του εαυτού μας...ΜΕΤΑΝΟΙΑ,ΜΕΤΑΝΟΙΑ,ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΜΕΓΑΛΗ. Χριστέ μου, δεν εζήλεψα ποτέ μου σε καμία, μόνο στη πόρνη που ' σωσες από την Αμαρτία ...."

Δεν υπάρχουν σχόλια: