Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

Είσαι μεγάλος Κύριε και υπέροχα είναι τα πράγματά σου.....

 


Είσαι μεγάλος Κύριε και υπέροχα είναι τα πράγματά σου.....


   «Πάτερ, γράφω στην αγιότητά σου, καθώς δεν με ακολουθούν τόσοι άνθρωποι και τα λόγια μου πιθανότατα θα έμεναν σαν αεράκι που χάνεται στις στάχτες. Παρακαλώ, αν σας παρακαλώ, βάλτε τα στη σελίδα, δεν χρειάζεται να δίνουμε ονόματα, καθώς εκείνοι που ο Θεός θα αποφασίσει να αγγίξει τις καρδιές τους, νιώθουν ότι αυτή η μαρτυρία δεν θα μείνει χωρίς ηχώ.

     Δεν μένω στη χώρα.  Έφυγα στο εξωτερικό ως νέα γυναίκα και φέτος ήθελα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο να φτάσω στη λειψανοθήκη της Μητέρας μας Παρασκευής στο Ιάσιο.  Κατάφερα να φτάσω ήδη την Παρασκευή, και το βράδυ του Σαββάτου προσκύνησα με συγκίνηση και χαρά αυτόν τον τόσο αγαπητό στην ψυχή μου Αγία.  Είμαι άρρωστος εδώ και αρκετά χρόνια με Πάρκινσον, μια ασθένεια που σου κλέβει όλη τη ζωή.  Την αναπτύσσω εδώ και αρκετά χρόνια και τελευταία νιώθω ότι ακόμα και απλά να σηκώνω το κουτάλι στο στόμα μου είναι πόνος.  Έχω διαβάσει εκατοντάδες μαρτυρίες για τα θαύματα της Αγίας και ξέρω ότι μια καταιγίδα ερωτήσεων ξεκίνησε στην καρδιά μου.  Παραδέχομαι ότι με προβλημάτιζαν όλο και περισσότερο αυτές οι σκέψεις, θα είναι δυνατόν ο Θεός να παρέμβει σε μια κατάσταση σαν τη δική μου, γιατί πρέπει να παραδεχτώ Πατέρα, δεν είμαι ο καλύτερος Χριστιανός στον κόσμο.  Δεν πηγαίνω στη λειτουργία κάθε Κυριακή, δεν νήστευα πάντα σύμφωνα με τη σειρά και δεν προσεύχομαι όσο το δυνατόν περισσότερο.  Αλλά αυτό είπα, αν με βοηθήσει η Αγία, θέλω να ζήσω τις υπόλοιπες μέρες μου μόνο για τον Χριστό.  Και μετά από πάνω από 9 ώρες που άντεξα ένα δριμύ κρύο, σε αρκετές γραμμές ένιωσα ότι δεν θα έκανα αυτό το προσκύνημα μέχρι το τέλος, είδα επιτέλους το κουβούκλιο με το Άγιο Σώμα.  Δεν ήξερα τι θα ένιωθα, άκουσα πολλές μαρτυρίες με τον καιρό, αλλά ξέρω ότι κάθε άνθρωπος έχει μια ξεχωριστή εμπειρία.  Όταν τελικά φτάσαμε κοντά στο σώμα της Αγίας αγγίξαμε με τρεμάμενα χέρια την περιοχή που υπάρχει εκείνη η ανοιχτή τρύπα, που μας επιτρέπει να αγγίξουμε το ένδυμα που καλύπτει το σώμα της  Αγίας. Πατέρα, δεν ξέρω πώς να περιγράψω αυτό που έζησα, αλλά μια ζέστη ανέβηκε σε όλο μου το σώμα και ένιωσα να μυρμηγκιάζει στο σώμα μου.  Ξαφνικά όλο το κορμί, που μέχρι πριν από λίγα δευτερόλεπτα ήταν παγωμένο, τυλίχθηκε από μια παραδεισένια θαλπωρή.  Από τη χαρά δεν κατάλαβα τι μου συνέβαινε, αλλά πάτερ, με δάκρυα σου γράφω αυτές τις γραμμές, από εκείνη τη στιγμή που η ζέστη τύλιξε το κορμί μου κουρασμένο από αρρώστια, δεν έτρεμα καθόλου και πέρασαν χρόνια αφού καμία θεραπεία δεν κατάφερε να μου δώσει τόση γαλήνη και ησυχία.  Δεν ξέρω πώς να σας το πω, αλλά ήρθα σαν τον λεπρό στο ευαγγέλιο και επιστρέφω στο σπίτι υγιής και αποφασισμένος να κρατήσω την υπόσχεσή μου στον Χριστό.  Παρακαλώ, όσα απαξιωτικά και αποθαρρυντικά μηνύματα κι αν λάβετε, μην διαγράψετε τη μαρτυρία μου.  Ίσως υπάρχουν άλλοι στην κατάστασή μου που θα τους εμπιστευτούν, καθώς η Αγία εργάζεται με τη δύναμη της προσευχής και το έλεος του Θεού, που την προίκισε με τόση χάρη.  "


     Η μαρτυρία ελήφθη πριν από λίγα λεπτά.  Δόξα στον Θεό για όλα και στην Αγία Παρασκευή από το Ιάσιο!


Πατήρ Αλέξανδρος Λούγκο 

Δεν υπάρχουν σχόλια: