Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2024

Και μεγαλώνω τα παιδιά μου με τέτοιο τρόπο που όταν γίνω πολύ άσχημα, κάποιος νά θα φέρει νερό ούτως ή άλλως.""


 


«Καταλαβαίνετε τι συμβαίνει: ο γιος μου ήταν μικρός τότε και τα αγόρια πρέπει να τα μεγαλώσω. - Είσαι ξαπλωμένος στον καναπέ ή: «Γιε μου, μην πίνεις!» -Μην καπνίζεις; - Καπνίζεις μόνος σου «Μην είσαι αγενής με τη μαμά!» - Και την βρίζω περισσότερο από όλα, θέλω να με καταλάβουν τα παιδιά μου.εσύ και όλοι. Όταν συμβαίνει κάτι ασυνήθιστο και μένεις μόνος, τότε καταλαβαίνεις. Το ζήτημα είναι σε μεγάλο βαθμό ζήτημα επιβίωσης. Καταλαβαίνω ότι αργά ή γρήγορα θα γεράσω. Προπονούμαι για να καθυστερήσω τη στιγμή. Και μεγαλώνω τα παιδιά μου με τέτοιο τρόπο που όταν γίνω πολύ άσχημα, κάποιος νά θα φέρει νερό ούτως ή άλλως.""

Sergey Badyuk

Δεν υπάρχουν σχόλια: