Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2018

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΓΑΜΑΛΙΗΛ. ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΧΡΙΔΟΣ.




ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΓΑΜΑΛΙΗΛ. ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΧΡΙΔΟΣ.


Μέσα στην κατασκότεινη νύχτα εμφανίστηκε ό Γαμαλιήλ, σε όνειρο στον Λουκιανό και τού αποκαλύψαμε ένα μυστήριο θαυμαστό.

Ό Γαμαλιήλ εμφανίστηκε ώς γέροντας σεβάσμιος: στο άγλαοφανές πρόσωπό του ένα χαμόγελο μυστηριώδες-
γέρων με πολιά την κεφαλή και τη μακριά γενειάδα, και το λευκό του ένδυμα κοσμούσε κόκκινος σταυρός.

Ό Γαμαλιήλ τοποθέτησε τέσσερα βαρέλια μέσα σε σπήλαιο, δίπλα σε τέσσερις τάφους.

Τα τρία ήταν χρυσά και το τέταρτο ασημένιο- καθένα καταστόλιστο με άνθη πανέμορφα.

Το πρώτο ήταν γεμάτο με άνθη κοκκινόχρωμα και τα υπόλοιπα με άνθη λευκά, άπ' τήν πηγή τού Παραδείσου.

«Αυτό το χρυσό βαρέλι», είπε ό Γαμαλιήλ το κατάφορτο με κόκκινα άνθη, μυροβόλα, είναι τοποθετημένο μπροστά στον τάφο τού άγιου Στεφάνου, ό όποιος έχυσε το αίμα του γιά τον Ζωντανό Χριστό.

Τα άλλα δύο χρυσά βαρελάκια, με άνθη κατάλευκα,
τα μοιραζόμαστε - ό Γαμαλιήλ, ό άγιος Νικόδημος κι εγώ:


Ιδού το σώμα του και εκεί είναι το δικό μου¬ το τέταρτο, από ασήμι καθαρότατο, με άνθη λευκά, είναι δίπλα εκεί όπου κείται ό ’Άβιβος- ό μονάκριβος γιός μου τον όποιον βλέπω ζωντανό.


Το δικό τον βαρελάκι είναι λευκό, όπως και τα άνθη του- Λευκό χάρις στην αγνή ψυχή και το αγνό σώμα του: πέθανε νέος και βαπτισμένος, σαν το πρώιμο μπουμπούκι.



Έθαψα τον γιό μου δίπλα στον άγιο Στέφανο, ώστε ό άγιος να βοηθήσει τον γιό μου Άβιβο όπως βοηθάει και κάθε χριστιανό!».


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. Ο ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΧΡΙΔΟΣ. ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΗΣ ΑΧΡΙΔΟΣ. ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2018

Δεν υπάρχουν σχόλια: