Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2019

Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΙ.







Κάποια φορά ο μοναχός ήρθε στο γέροντα του και είπε:

«Πάτερ, όσες  φορές έρχομαι  σε σένα, μετανοώ για  τις αμαρτίες μου , πόσες φορές μου έχετε δώσει συμβουλές, αλλά δεν μπορώ να διορθωθώ. Ποια είναι η χρήση του ερχομού σε σας αν, μετά από τις συνομιλίες μας, πάλι πέσω στις αμαρτίες μου;

Ο γέρων απάντησε:

"Γιε μου, πάρτε δύο πήλινα αγγεία - ένα με μέλι, και το άλλο άδειο και ρίξτε το μέλι αρκετές φορές από ένα δοχείο στο άλλο. Ο μοναχός το έκανε.

"Τώρα, γιε, κοιτάξτε το κενό δοχείο και μυρίστε το."

Ο μαθητής μύρισε και είπε:

- Πατέρα, το άδειο ποτό μυρίζει μέλι, και εκεί, στο κάτω μέρος, είναι λίγο παχύ μέλι.

"Έτσι," είπε ο δάσκαλος, "και οι οδηγίες μου εγκαθίστανται στην ψυχή σου". Εάν για χάρη του Χριστού έχετε μάθει ακόμη και ένα μέρος της αρετής στη ζωή, ο Κύριος, με το έλεός Του, θα γεμίσει την έλλειψη και θα σώσει την ψυχή σας για ζωή στον παράδεισο.


              

Δεν υπάρχουν σχόλια: