Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 24 Απριλίου 2020

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ. ΛΑΒΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΙΣΤΟΛΗ.





Στις 30 Ιουλίου 2009 έλαβα ένα email, το οποίο όλως τυχαίως το ανέσυρα από το αρχείο μου  και σας το μεταφέρω



¨Καλημέρα θέλω να σας αναφέρω κάτι το οποίο δεν έχει σχέση με τα ελληνοτουρκικά αλλά γενικότερο ενδιαφέρον.
Εγώ πηγαίνω με το παλαιό, όπου σήμερα είναι της Αγίας Μαρίνας, χθες το βράδυ είχα πάει στο Σοφικό Κορινθίας  όπου υπάρχει ένα γυναικείο μοναστήρι της Αγίας (εκεί έχουν και το χέρι της Αγίας).
Είχαν πανήγυρη και ολονυκτία.
Όταν έβγαλαν την εικόνα για περιφορά, στην πρώτη στάση που έκαναν άρχισε μια γυναίκα να ουρλιάζει.... έπεσε στα τέσσερα και έκανε σαν μουλάρι, κλώτσαγε και ούρλιαζε.
Σχεδόν αμέσως άρχισε να ξεστομίζει διάφορα, δεν τα άκουσα όλα αλλά συγκλονίστηκα.


Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι μιλούσε σαν να ήταν διάλογος ή σαν να μιλούν 2, ο ένας με άλλη φωνή από τον άλλον.


Αρχίζει λοιπόν απευθυνόμενη στον κόσμο.... έννοια σας και θα δείτε τι θα πάθετε, έχει έρθει η ώρα σας.....
Άρχισε να αναφέρει διάφορα αμαρτήματά της όπως τη μαύρη μαγεία για να στείλει στον τάφο κάποιον και την χαρτομαντεία.



"Το μικρόβιο είναι δικό μου, εγώ το έβγαλα για να μην κοινωνάτε, να νομίζετε ότι θα πεθάνετε και να μην παίρνετε το σώμα και αίμα Χριστού και γέλαγε με κακία - αμέσως άλλαζε φωνή και έλεγε να μην κάνετε εμβόλιο γιατί είναι δαιμονικό θέλουν να σας κάνουν σαν ρομποτάκια. Μετά έλεγε για το χάραγμα ότι ζυγώνει και κάτι τέτοια.
Επίσης μούγκριζε και έλεγε ότι έκανα παρακοή στο γέροντα (Νικόδημος έχει πεθάνει εδώ και 2 χρόνια) για αυτό τα παθαίνω όλα αυτά, μου τα είχε πει ότι θα πρέπει να τα περάσω όλα αυτά για να συγχωρεθώ.


Μετά έλεγε αουυυυ οι Άγιοι μου τρώνε τις σάρκες και η Μαρίνα με καίει, αχ ρε Μαρίνα.¨

Δεν υπάρχουν σχόλια: