Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2022

Αυτός που φοβάται τον Θεό αρχίζει να γνωρίζει τις κρίσεις Του.


Αυτός που φοβάται τον Θεό αρχίζει να γνωρίζει τις κρίσεις Του.

 "Διότι οι σκέψεις μου δεν είναι σαν τις σκέψεις σας και οι δρόμοι Μου σαν τους δικούς σας, λέει ο Κύριος. Και όσο μακριά είναι οι ουρανοί από τη γη, τόσο μακριά είναι οι δρόμοι Μου από τους δρόμους σας και οι σκέψεις Μου από τις σκέψεις σας."  (Βιβλίο του προφήτη Ησαΐα)

 Εδώ συναντάμε την τρομακτική πτυχή, δηλαδή ότι ο Θεός είναι εντελώς και εντελώς διαφορετικός από εμάς σε ό,τι εργάζεται.

 Το βλέμμα του ξεπερνά τις εμφανίσεις και τις εντυπώσεις του ανθρώπου και ό,τι επιδεικνύεται, και πηγαίνει κατευθείαν στην καρδιά.

 Ο Θεός δεν λαμβάνει υπόψη του τους κοινωνικούς κανόνες και τις ανθρώπινες αξιώσεις όταν έχει κάτι να κάνει ή κάποια κρίση να εκπληρώσει.

 «Γέμισε το σώμα μου με τον φόβο Σου, γιατί φοβήθηκα τις κρίσεις Σου».  (Προφήτης Δαυίδ)

Πατήρ Ελευθέριος 

Δεν υπάρχουν σχόλια: